سرویس: استان ایلام
کد خبر: 28234
|
14:16 - 1396/05/21
نسخه چاپی

عضو شورای شهر ایلام:

علاقه مندان به مدیریت شهری ایلام به شورای شهر مراجعه کنند

علاقه مندان به مدیریت شهری ایلام به شورای شهر مراجعه کنند
عضو شورای شهر ایلام گفت: نامزدهای شهرداری ایلام رزومه را به دبیرخانه شورای شهر تحویل دهند .

به گزارشايلام بيدار،"حجت‌ حسن‌زاده"، عضو شورای شهر ایلام گفت : با عنایت به انتخاب شهردار ایلام طی هفته‌های آتی از نخبگان و علاقمندان و دلسوزان متخصص و متعهد انتظار است که به عنوان نامزدهای شهرداری ایلام رزومه را به دبیرخانه شورای شهر تحویل دهند.

وی اظهار کرد : قطعا اعضای شورای شهر ایلام با گزینش و بررسی رزومه افراد متخصص نسبت به انتخاب شهرداری قوی برای شهر ایلام اقدام خواهد کرد.

حسن زاده افزود : متاسفانه در فضای مجازی بی‌مهری‌ها و جفاهایی در حق اعضای شورای شهر فعلی و منتخبین مردم در دور پنجم می‌شود که خارج انصاف بوده و طرح‌کنندگان آن باید از مسیر عدل و انصاف خارج نشوند.

عضو شورای شهر ایلام تصریح کرد: بدون شک اعضای شورای اسلامی ایلام در انتخاب شهردار ملاک خاصض خود را داشته و هیچگاه این ملاک‌ها با منافع مردم مغایر نبوده و تنها در راستای منافع مردم و شهر ایلام خواهد بود.

وی عنوان کرد : نامزدهای علاقمند به حضور در مدیریت شهری تنها از امروز به مدت یک هفته فرصت دارند که رزومه و بیوگرافی خود را تحویل دبیرخانه شورای شهر ایلام داده تا رزومه آنان توسط شورای پنجم بررسی شود.

حسن زاده ادامه داد: قطعا مردم باید اطلاعات و اخبار موثق را از طریق رسانه‌های رسمی پیگیری کرده و به شایعات و رایزنی‌های شبانه که در کانال‌های فضای مجازی طرح می‌شود و بیشتر جنبه سرگرمی دارد توجه نکنند.

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد