سرویس: استان ایلام
کد خبر: 28160
|
15:22 - 1396/05/16
نسخه چاپی

مدیر کل صداوسیمای مرکز ایلام:

طرح جامع چله انقلاب در ایلام اجرایی می شود

طرح جامع چله انقلاب در ایلام اجرایی می شود
مدیر کل صداوسیمای مرکز ایلام گفت: تمهیدات لازم برای اجرای طرح جامع چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در استان ایلام اندیشیده شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسیایلام بیدار، "علیرضا شیروی"، مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام در نشست ستاد سیاست‌گذاری رسانه‌ای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در بهمن ۹۷ گفت: رسانه ها در تشکیل، تثبیت، حفظ و اشاعه شعائر و ترویج دستاوردها و آرمان های انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشته و دارند.

وی اظهار کرد: هدف اصلی دشمنان از این هجمه های سهمگین رسانه ای؛ زیر سؤال بردن کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تضعیف روحیه مردم است.

این مسئول افزود: همه رسانه های متعهد انقلاب اسلامی باید پای کار باشند و در مقابل این هجمه ها و شبیخون های دشمنان بایستند و در برابر آنان برنامه و راهکار مناسب و عملیاتی داشته باشند و بایستی بصورت هماهنگ و منسجم، با اهداف شوم آنان مقابله کنند.

شیروی تأکید کرد: بدون شک برپایی نشست ستاد سیاست‌گذاری رسانه‌ای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در بهمن ۹۷ می تواند در این زمینه ایفای نقش کند.

مدیر کل صداو سیمای مرکز ایلام ادامه داد: مهمترین رویکرد ستاد سیاست‌گذاری رسانه‌ای چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی مردمی بودن آن است.

وی بیان کرد: در این راستا یکی از موضوعاتی که مورد توجه این ستاد خواهد بود اینکه کمیته ها با محوریت مردم شکل بگیرد.

این مسئول عنوان کرد: هدف این است تا با اجرای کارهای پژوهشی، ضبط مستند، فیلم و سریال و نیز اصلاحیه های لازم تا در تابستان سال آینده کار جمع بندی طرح به اتمام برسد.

مدیر کل صداوسیمای مرکز ایلام گفت: تمامی تلاش ها و تمهیدات برای اجرای طرح جامع چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی خصوص اندیشیده شده و در سری جلسات بعدی این ستاد، نشست های تخصصی تر با حضور اقشار مختلف برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب