سرویس: استان ایلام
کد خبر: 28122
|
09:59 - 1396/05/15
نسخه چاپی

فرماندار مهران در گفتگوی اختصاصی با ایلام بیدار:

اربعین 96 هیچ زائری بدون گذرنامه و ویزا از مرز مهران خارج نمی شود/ حفر دو حلقه چاه آب در پایانه مرزی

اربعین 96 هیچ زائری بدون گذرنامه و ویزا از مرز مهران خارج نمی شود/ حفر دو حلقه چاه آب در پایانه مرزی
فرماندار مهران گفت: درب های مرز مهران بر روی زائرانی که دارای گذرنامه و ویزا هستند باز است و هیچ مشکلی در مرز نیز برای این زائران به وجود نخواهد آمد.

"مراد ناصری"، فرماندار مهران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعیایلام بیداردر خصوص آخرین اقدامات انجام گرفته در پایانه مرزی مهران برای اربعین 96 گفت: به منظور پشتیبانی آب شرب در پایانه مرزی مهران تعداد دو حلقه چاه آب در محدوده پل زائر در نظر گرفته شده است.

وی از راه اندازی سایت آب و فاضلاب در پایانه مرزی مهران در اربعین امسال خبر داد و اظهار کرد: ظرف دو الی سه ماه کارهای مرتبط با این پروژه انجام و با اعتبار بالغ بر سه میلیارد تومان به سیستم شبکه وصل می شود.

ناصری افزود: در همین راستا و در طی سال گذشته آب سرویس بهداشتی مسیر پایانه مرزی نیز که دارای اشکالاتی بود، امسال با اهتمام و پیگیری های مربوطه این مشکل مرتفع شده است.

فرماندار مهران ادامه داد: در مجموع شهرستان مرزی مهران برای اربعین 96 آمادگی کامل و لازم را دارد و علاوه بر اینکه مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد، نارسایی های سال های گذشته در حال برطرف شدن است.

وی بیان کرد: به لحاظ امنیتی نیز هیچ گونه مشکلی در شهرستان مرزی مهران وجود ندارد و در این راستا نیز کار دیوارکشی مرز همچنان ادامه دارد.

ناصری عنوان کرد: تحول های خوبی نیز در حوزه جاده ای در مسیر ایلام به مهران ایجاد شده که براساس پیش بینی ها 60 الی 70 درصد مسیر ازر سه راه جندالله تا پل چنگوله زیر بار ترافیک می رود.

فرماندار مهران خاطرنشان کرد: جاده ترشابه بعنوان مسیر دوم و جایگزین زائران به مهران در ایام اربعین نیز در حال آماده شدن است و نقاط حادثه خیز این محور در حال حذف شدن است.

وی در خصوص آخرین وضعیت تردد در مرز مهران برای اربعین امسال نیز گفت: بنده به همه زائرانی که دارای گذرنامه و ویزا هستند قول می دهم که بدون هیچ مشکلی می توانند از مرز مهران تردد کنند.

ناصری تأکید کرد: درب های مرز مهران بر روی زائرانی که دارای گذرنامه و ویزا هستند باز است و هیچ مشکلی در مرز نیز برای این زائران به وجود نخواهد آمد.

فرماندار مهران در عین حال گفت: در اربعین 96 هیچ زائری بدون گذرنامه و ویزا از مرز مهران خارج نخواهد شد و و تنها کسانی می توانند تردد کنند که دارای گذرنامه و ویزای رسمی باشند.

 

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد