سرویس: ورزشی
کد خبر: 27589
|
09:51 - 1396/04/23
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) در جمع بسیج ورزشکاران:

سپاه فرزند خلف ملت است/ ارتقاء اخلاق هدف اصلی بسیج ورزشکاران است

سپاه فرزند خلف ملت است/ ارتقاء اخلاق هدف اصلی بسیج ورزشکاران است
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: سپاه فرزند خلف ملت بوده و نمی تواند نسبت به نیازهای نظام و مردم بی تفاوت باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ايلام بيدار، اجتماع "بسیج ورزشکاران" ایلام بمناسبت گرامیداشت روز این قشر در محل "زورخانه پوریای ولی" شهر ایلام برگزار شد.

"سردار سیدصادق حسینی" فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در این اجتماع با اشاهر به اهمیت بسیج ورزشکاران و لزوم گسترش آن ، گفت: جامعه ورزشکاران به دلیل گستردگی و تنوع در آن و لزوم توجه به اخلاق از اهمیتی خاصی برخوردار بوده و با افزاریش روحیه ایثار و اخلاقمداری در این قشر می توان خیلی از آسیب های موجود در جامعه را درمان و از ایجاد چالش های منفی جلوگیری بعمل آورد.

وی اظهار کرد: بسیج ورزشکاران در کنار وزرات ورزش و جوانان با هدف ارتقاء اخلاق و روحیه تعاون و ایثار برای انسجام بیشتر در میان جامعه ورزش ایجاد شده و میطلبد مسئولان ورزش همچون گذشته  با این قشر برای رسیدن به اهداف تعالی همراهی داشته باشند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در توصیه ای به جامعه ورزش استان بیان داشت: ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس بهترین الگوی جامعه هستند و ورزشکاران ما باید ضمن رعایت اصول اخلاقی در میادین ، این عزیزان و بزرگان را سرلوحه و الگوی خود قرار دهند.

سردار حسینی در بخشی دیگر از سخنان خود به حملات اخیر علیه سپاه اشاره و تصریح کرد: سپاه فرزند خلف این ملت بوده و نمی تواند نسبت به خواسته ها و مشکلات نظام و مردم بی تفاوت باشد و این گونه صحبت ها نیز هیچ خللی در خدمت به مردم ایجاد نخواهد کرد.

وی ادامه داد: سپاه تمام توان خود را برای سازندگی و توسعه کشور بیش از پیش بکار گرفته و برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن از هیچ کوششی فروگذار نخواهد بود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) در پایان تصریح کرد: دشمنان خارجی و داخلی بدانند سپاه تیری بر قلب ناپاک انها بوده و با همراهی همین ملت اجازه دست اندازی به کشور را نخواد داد و اینگونه حملات و بی مهری ها نه تنها تأثیر منفی بر کار فرزندان ملت نخواهد داشت بلکه قوه محرکه ای برای خدمت بیشتر نیز خواهد بود.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب