سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26659
|
12:01 - 1396/02/29
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) در گفتگو با ایلام بیدار:

هیچ گونه مشکل امنیتی در مراحل انتخابات وجود ندارد

هیچ گونه مشکل امنیتی در مراحل انتخابات وجود ندارد
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: با همکاری مطلوب نیروهای امنیتی و انتظامی ستادهای انتخاباتی و مردم مشکل ویژه امنیتی گزارش نشده و شاهد انضباط مناسبی در شعب اخذ رای هستیم.

سردار "سیدصادق حسینی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در گفتگو با خبرنگار سیاسیایلام بیدارگفت:  رهبر انقلاب اسلامی از همان ابتدای پیروزی انقلاب برای تشکیل ساختار نظام به آرا عمومی مراجعه کرد و این روند همچنان ادامه دارد و مردم در صحنه های حساس با حضور خود در پای صندوق های رای نه تنها سرنوشت ساز شده اند بلکه موجب پیشرفت کشور نیز هستند.

وی با بیان اینکه مردم پیروز اصلی این میدان هستند افزود: مردم با حضور پرشور خود باید با انتخاب فرد اصلح و شایسته از امنیت کشور دفاع کنند.
سردار حسینی تاکید کرد: با توجه به حجم بالای مسئولیت نیروی انتظامی در حفظ امنیت شهرها ، مرزها و اقصی نقاط کشور بسیج و سپاه نیز در کنار نیروی انتظامی مامور حفظ امنیت انتخابات هستند.
حسینی یادآور شد: هیچ مشکل و مسئله امنیتی در مراحل مختلف انتخابات وجود نداشته و با همکاری مطلوب نیروهای امنیتی و انتظامی ستادهای انتخاباتی و مردم مشکل ویژه امنیتی گزارش نشده و شاهد انضباط مناسبی در شعب اخذ رای هستیم.
وی ضمن توصیه به مردم برای حضور گسترده در پای صندوق های رای گفت: تاکید ما این است که مردم از تمام روز و زمان مقرر برای رای دادن استفاده کنند و رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند تا ما شاهد برگزاری مطلوب تر و آرام تر انتخابات در سراسر کشور باشیم و امیدواریم همانطور که مردم در زمان تبلیغات همکاری مطلوبی با ما داشتند در زمان اخذ رای نیز این همکاری را ادامه دهند.
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام ابراز امیدوارکرد: با مشارکت و همکاری و همراهی مردم فضا به سمت قانونمداری پیش برود و شاهد آن نباشیم که شور وشعف مردم از انتخابات در هر سطحی تلخ شود.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب