سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26658
|
11:56 - 1396/02/29
نسخه چاپی

نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری:

هر رای ملت بدخواهان نظام را مایوس و دلسوزان انقلاب را امیدوار می کند

هر رای ملت بدخواهان نظام را مایوس و دلسوزان انقلاب را امیدوار می کند
نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت: هر رای ملت در انتخابات 29 اردیبهشت در آینده نظام و انقلاب سرنوشت ساز است و بدخواهان نظام را مایوس و دلسوزان انقلاب را امیدوار می کند.

به گزارشايلام بيدار، آیت الله "سید محسن سعیدی گلپایگانی"، نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت: هر رای ملت در انتخابات 29 اردیبهشت در آینده نظام و انقلاب سرنوشت ساز است و بدخواهان نظام را مایوس و دلسوزان انقلاب را امیدوار می کند.

وی اظهار کرد : به فرموده رهبر معظم انقلاب عموم مردم در انتخاب رئیس جمهور آینده تقویت پایه های اقتدار ملی در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را مد نظر داشته و تلاش کنند از میان نامزدهای معرفی شده اصلح ترین فرد را برگزینند.
نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری افزود : دشمنان این نظام الهی چشم طمع بسته اند تا با حضور کمررنگ و ضعیف مردم بتوانند به مطامع خود دست یافته و توطئه های خود را اجرا کنند ولی بدون شک ملت سرافراز در این برهه حساس نیز احساس وظیفه کرده و پاسخ دشمن شکنی به یاوه گویی های آنان خواهند داد.
آیت الله سعیدی گلپایگانی یادآور شد: اگر امروز در اوج اقتدار و عزت قرار داریم در سایه همراهی مردم با مسئولان و مشارکت در صحنه های مختلف بویژه انتخابات بوده و اگر قادر هستیم در مجامع بین المللی حق خود را بگیریم تنها به پشتوانه حمایت مردم از مسئولان است.
وی گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، 29 اردیبهشت باید به جشن و عید ملی تبدیل شود و همه با نیت توسعه کشور و حمایت از آرمان های امام و شهدا در این عرصه حضور پیدا کنند.
نماینده ایلام در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: همچنان که تعیین مدیران در سطح کلان از اهمیت بالایی برخوردار است انتخاب مدیران در سطوح میانی نیز تعیین کننده است که در این میان نمایندگان شوراها می توانند حلقه اتصال مردم با مسئولان اجرایی باشند و برای حل مشکلات مردم نقش آفرینی کنند.
آیت الله سعیدی گلپایگانی از عموم مردم خواست با بررسی دقیق سوابق نامزدها افراد مورد نظر خود را انتخاب کنند و با رعایت اصل شایسته سالاری از دخیل کردن عوامل جناحی در انتخاب پرهیز کنند.
وی از عموم مردم استان ایلام خواست در ساعت های ابتدایی به شعب اخذ رای مراجعه کنند و مشارکت خود را به ساعات انتهایی موکول نکنند تا از شلوغی در شعب جلوگیری و فرآیند کار رای گیری با سهولت بیشتری انجام شود.
 ایلام بیشترین و شهرستان سیروان کمترین تعداد واحدین شرایط را دارند.

 

انتهای پیام / الف

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد