سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26638
|
13:49 - 1396/02/27
نسخه چاپی

در جواب رقیب هراسی برخی کاندیداهای ریاست جمهوری؛

ادب مرد به ز دولت اوست

ادب مرد به ز دولت اوست
در جواب رقیب هراسی از سوی برخی کاندیداهای ریاست جمهوری و نحوه تبلیغات و بد اخلاقی ها در ستاد های اصلاح طلبان تنها یک جمله کافی است و آن اینکه ادب مرد به ز دولت اوست.

گروه سیاسی ايلام بيدار:: این روزها ایران اسلامی در کوران انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری خود به سر میبرد و هرچه به روزهای سرنوشت ساز انتخاب نزدیک می شویم تنور انتخابات داغ و داغتر می شود.

چشم بیشتر جهانیان به دست های همیشه توانمند ملت ایران دوخته شده است و همه منتظرند که مردم ایران روز 29 اردیبهشت ماه کدامین نامزد را بر مسند پاستور می نشانند.

در این روز ها که همه درگیر کار انتخاباتی و تبلیغاتی خود هستند شاهد بد اخلاقی هایی از سوی برخی نامزدهای برمسند نشسته هستیم که تاب و تحمل شنیدن واقعیات و انتقاد های نامزد رقیب را ندارند و هرچه دیگر نامزدها سندها و مدارک مثبته از نقض قانون و قانون شکنی رو می کنند، دولتی ها افسار گسیخته تر و هراسان تر از هرگونه جملاتی بدون در نظر داشتن شأن وجایگاه دین اسلام در ایران برای نجات خود استفاده می کنند و با بکار بردن عباراتی سخیف سعی در ببازی گرفتن امامان معصوم در بازی های انتخاباتی خود برای کسب رای بیشتر هستند.

این در حالیست که چندی پیش نیز در افتتاحیه ستاد روحانی در ایلام شاهد همین بداخلاقی از سوی مسئولان ستاد روحانی و بکار بردن عباراتی سخیف در وصف امام هشتم شیعیان و پدر و فرزند وی بودیم که خود ایشان را با صفت مرد حسابی و پدر بزرگوارشان را با عنوان اینکه همیشه در زندان به سر برده و فرزندشان را که منجی عالم بشریت هستندو همه عالم منتظر ظهور ایشان هستند را پای سفره نشسته، خواندند و از عنوان فرقه اسماعیلیه هفت امامی نیز استفاده کردند که آنجایی جای تاسف دارد که با کف و سوت حامیان این نامزد اصلاح طلب همراه شد و جای اسفبارتر اینکه برخی از مسئولان کشوری واستانی نیز در این جلسه از این عبارات سخیف فیض برده و کوچکتریتن عکس العملی نیز نشان ندادند.

این جملات و عبارات بگونه هایی دیگر در سایر ستاد های انتخاباتی نامزد اصلاح طلب در سراسر کشور نیز شاهد آن بودیم که به مدافعان حرم و کارگران زحمتکش نیز توهینشد که با واکنش شدید مردم مسلمان و مراجع عظام تقلید و حتی اعلام یک روز عزای عمومی در ایلام را نیز در پی داشت.

نکته عجیب اینکه رییس جمهور خود بعنوان سردمدار گروه سه نفره اصلاح طلب یعنی جهانگیری پوششی و هاشمی طبای بی برنامه، این بد اخلاقیها را عنوان می کند و با رقیب هراسی به دنبال تخریب دیگر نامزدها هستند و این در حالیست که رهبر معظم انقلاب همیشه به رعایت اخلاق انتخاباتی نامزدها و طرفداران آن ها تاکید ویژه داشته اند.

حجت الاسلام رییسی جمع مردم اردبیل درپاسخ به این بداخلاقی ها در مناظرات عنوان کرد که سینه ای پر از اسرار دارد و اخلاق به وی اجازه نمی دهد این اسرار را فاش  کند و این خود نشان از شخصیت والای این خادم ملت ایران دارد که در چند روز اخیر نیز با استقبالهای پرشور مردم اقصی نقاط ایران از حجت الاسلام رییسی شاهد بیداری مردم و انتخاب خردمندانه مردم هستیم که همه اینها از این جمله حکایت می کند که با ادب باش تا بزرگ شوی.

گفتن این نکته که شاید دولتی ها نیز خود بیشتر از همه به آن واقف هستند نیز ضروری به نظر می رسد که حجت الاسلام رییسی سالها بعنوان دادستان کشور در سطوح بالای کشور خدمت کرده است مطمئنا دارای اطلاعاتی سری و محرمانه از فساد های بسیاری از مسئولان کشور است که به قول وی اخلاق و منش اسلامی اجازه مطرح کردن را به وی نمی داد.

در پایان گفتن یک جمله در نحوه تبلیغات و بد اخلاقی ها در ستاد های اصلاح طلبان کافی است و آن اینکه ادب مرد به ز دولت اوست.

انتهای پیام/ الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد