سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 26636
|
13:27 - 1396/02/27
نسخه چاپی

در آستانه برگزاری انتخابات:

مردم سیروان از اهمیت انتخاب فرد اصلح می گویند

مردم سیروان از اهمیت انتخاب فرد اصلح می گویند
در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا مردم شهرستان سیروان با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات، تاکید کردند با انتخاب افراد اصلح و انقلابی در تعیین سرنوشت خود سهیم می شوند.

به گزارشايلام بيدار به نقل از سیروان نوین، در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، خبرنگار سیروان نوین به میان مردم شهرستان سیروان رفت و نظرات آنان را در خصوص اهمیت حضور در انتخابات و یک انتخاب خوب جویا شد.

*مردم با انتخاب افراد اصلح و انقلابی در تعیین سرنوشت خود سهیم هستند

یکی از شهروندان سیروانی به اهمیت حضور افراد در پای صندوق های رای در 29 اردیبهشت اشاره کرد وگفت: همه کسانی که شرایط شرکت در انتخابات را دارند باید به عنوان یک وظیفه شرعی در انتخابات شرکت کرده و با انتخاب افراد اصلح و انقلابی در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.

وی افزود: گسترش مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات بسیار اهمیت دارد زیرا شور انتخاباتی و حضور مردم در پای صندوق های رای می تواند تهدیدهای دشمنان را بی اثر و توطئه های آنان را خنثی و امید آنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کند.

*انتخاب درست یعنی برگزیدن شخصی که به معنای کلمه دلسوز مردم باشد

ملکی یکی از کشاورزان سیروان گفت: انتخاب درست یعنی برگزیدن شخصی که به معنای کلمه دلسوز مردم باشد؛ تمام ذکر و فکرش خدمت بی منت باشد و در حفظ آبروی نظام کوشا باشد.

این کشاورز سیروانی تاکید کرد: نامزدهای انتخاباتی باید برای مردم کار کنند و به فکر خدمت باشند، اگر افرادی در این میان تأمین اهداف شخصی و گروهی را بر منافع و مصالح کشور ارجح بدانند، قطعاً برای رسیدگی به امور اولویت دار نظام و مردم دل نمی‌سوزانند و ساده و بی‌اعتنا از کنار دغدغه‌های اصلی جامعه عبور می‌کنند.

*انتخابات یک تکلیف شرعی برای همه است

یکی از بانوان سیروانی درگفتگو با خبرنگار ما گفت: انتخابات یک تکلیف شرعی برای همه است، لذا همه ما برای انجام این تکلیف شرعی که موجب حفظ اقتدار نظام می شود در این مرحله هم همانند دیگر انتخابات حضور باشکوهی خواهیم داشت.

شهبازی خاطرنشان کرد: در این مرحله حتما حضور خواهم یافت و به کاندیدای مورد نظرم رای می دهم چون احساس تکلیفی است که در هر دور از انتخابات بر دوش ملت ایران سنگینی می کند.

* بر اساس عقل و بدور از احساسات فرد اصلح را انتخاب کنیم

یکی از جوانان سیروان در پاسخ سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه چه ویژگی هایی را برای انتخاب یک شخص ملاک قرار می دهند گفت: ما مردم وظیفه داریم که بر اساس عقل، به دور از احساسات و بدون تحت تأثیر قرار گرفتن تبلیغات، بهترین گزینه و فرد اصلح را که ویژگی هایی که رهبر معظم انقلاب فرموده اند را داشته است انتخاب کنیم؛ بنابراین شناخت کافی از کاندیدا‌ها و انتخاب آگاهانه باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

این نماینده قشر جوان سیروان اظهار کرد: شاخص‌ها و ویژگی‌های انتخاب نامزد اصلح بار‌ها از سوی بزرگان نظام بویژه مقام معظم رهبری تبیین شده است که می‌توان تدین، کارآمدی، دلسوزی، استکبارستیزی، شجاعت و ساده زیستی را مهم‌ترین آن شاخص‌ها برشمرد.

وی عنوان کرد: کاندیداهای انتخابات باید برای مردم کار کنند و به فکر خدمت باشند، دلسوز مردم باشد و برای مردم و قشر ضعیف جامعه تلاش کند، و ساده و بی‌اعتنا از کنار دغدغه‌های اصلی جامعه عبور نکند.

*حضور و مشارکت مردم در انتخابات، اقتدار نظام را اثبات خواهد کرد

سبزی فرد یکی دیگر از شهروندان سیروانی با بیان اینکه شرکت مردم در انتخابات، باعث خنثی شدن توطئه های دشمنان خواهد شد اظهار کرد: حضور و مشارکت مردم در انتخابات، اقتدار نظام را اثبات خواهد کرد.

وی افزود: به همین دلیل من و خانواده ام تصمیم گرفته ایم برای استحکام نظام در انتخابات شرکت کنیم تا در تعیین سرنوشت استان و کشورمان مشارکت داشته باشیم.

*مهمترین ویژگی های یک کاندیدای خوب این است که خداجو و خدامحور باشد و از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کند.

کریمی فاخر یکی دیگر از جوانان سیروان است که گفت: یک کاندیدای خوب کسی است که استکبارستیزی را به عنوان اصل ثابت سیاست های نظام باور داشته و مرعوب تهدیدات نظام سلطه نمی شود. بر همین اساس، یک شخص واجد شرایط که می توان به او اعتماد کرد و رای داد شخصی است که ایستادگی و پایداری در مقابل افزون خواهی های قدرت های جهانی داشته باشد.

وی اضافه کرد: حتما من هم همانند دیگر مردم آگاه و فهمیم سیروان در پای صندوق های رای حضور خواهم یافت و رای خود را به کاندیدی که اصلح تر است خواهم داد.

*انتخاب درست انتخابی است که از روی آگاهی است و احساسی و قبیله گرایانه نیست

یکی از مغازه داران شهرستان سیروان در خصوص معیارهای یک انتخاب خوب گفت: انتخابات ریاست جمهوری و همچنین شورای شهر و روستا، شرایطی خاص و موقعیت بسیار خطیر و مهمی دارد که کار انتخاب را برای ما سخت می کند. بنابراین باید با هوشیاری و دقت دست به انتخاب بزنیم، و شخصی انتخاب می کنم معیارها و ملاک های اصلح بودن را داشته باشد.

وی افزود: شخصی باید انتخاب شود که خط قرمز نظام و انقلاب برایش اولویت داشته و پیرو ولایت فقیه باشد.

این مغازه دار سیروان در خصوص نامزدهای شورای شهر و روستا هم گفت: آشنایی با وظایف شوراها که برنامه ریزی و تبیین راهبردی صحیح برای پیشرفت هرچه بیشتر شهر یا روستا و کنترل و نظارت بر اجرای برنامه های که صورت می گیرد، ما را ملزم خواهد کرد به انتخاب صحیح دست بزنیم و از قبیله گرایی و احساسی رای دادن پرهیز نماییم. و افرادی با دانش و توانایی و مهارت در این زمینه انتخاب کنیم.

 
 
 
 
 
 
 

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب