سرویس: حوزه و دانشگاه
کد خبر: 26635
|
13:23 - 1396/02/27
نسخه چاپی

رئیس ستاد انتخابات رئیسی خطاب به رئیس ستاد روحانی:

در صحنه های سخت جنگ کجا بودید که امروز بسیجیان را اقلیت می خوانید/ حقوق این ماهتان را از روحانی بگیرید نه از مجلس

در صحنه های سخت جنگ کجا بودید که امروز بسیجیان را اقلیت می خوانید/ حقوق این ماهتان را از روحانی بگیرید نه از مجلس
رئیس ستاد انتخابات رئیسی در ایلام گفت: شمایی که از اقلیت بودن بسیج دم می زنید ، در اوح نبرد و جنگ در دفاع مقدس کجا بودید.

به گزارشايلام بيدار به نقل از ایلام رصد، "محمد تقی قاسمی" رئیس ستاد حجت الاسلام رئیسی در ایلام، در جمع دانشجویان و حامیان انقلاب اسلامی، با انقاد از رئیس ستاد روحانی در ایلام گفت: آقای دکتر میرزایی وکیل مردم است، وکالت مسئولیت بسیار سنگین و بزرگی است.

وی گفت: این شخص بدون اجازه مردمی که به وی رآی دادند رئیس ستاد دکتر روحانی را به عهده گرفتند، کسی که وکالت از طرف مردم  دارد برای یک مسئولیت مشخص، و دفاع از مردم و حقوق ملتی که به وی رأی دادند، منتخب شده که باید دفاع کند اما با وجود سمتی که در ایم ماه از ستاد روحانی گرفته اند باید حقوق این یک ماه را از دولت روحانی بگیرند نه از مجلسی که در آن حضوری نداشته اند.

قاسمی با بیان اینکه به عنوان یک شهروند چند نکته در خصوص عملکرد آقای میرزایی باید بگویم، تصریح کرد: کسی که نماینده شد قطعا وکیل کسانی که به وی رأی دادند نیست، بلکه نماینده همه مردم است، و  امروز ما  سه نفر نماینده داریم یکی در حوزه جنوب و دو نفر هم در  حوزه شمالی که نماینده همه مردم ایلام هستند.

قاسمی اضافه کرد: دکتر میرزایی در این دانشگاه، به تفکر بسیجی و به فرزندان بسیجی این ملت و انقلاب اهانت کردند،  که باید در جواب وی عرض کنم، آقای دکتر شما می دانید آتش تهیه یعنی چه؟ آیا چنین ادبیاتی به گوش شما خورده است؟ معنی نبرد تن با تانک را می دانید؟  تاکنون چند بار به محاصره در آمدید؟ آیا حاضرید 25 روز پایتان را از کفش بیرون نیاورید؟ می دانید محوری که جاده خودوریی نداشته باشد یعنی مهمات ندارد، سنگر ندارد، غذا و آب ندارد، و از هیچ امکاناتی برخوردار نیست؟ می دانید گرسنگی یعنی چه؟ و بسیجیان چه حماسه ای در آنجا خلق کردند؟

رئیس ستاد انتخابات حجت الاسلام رئیسی گفت: به این نمانیده عرض می کنم "زیل" می دانید کجا است؟ می دانید شهدایی که در این منطقه شهید شدند به قرآن گواهی می دهم که سیر آب نخوردند؟ آن روزها شما کجا بودید؟

قاسمی خطاب به دکتر میرزایی گفت: می دانید آن روزها شهدا جان خود را خالصانه نثار نظام وانقلاب کردند تا افرادی مثل شما در کمال آرامش تحصیل کرده و دکتر شوند، بعد امروز بیاید به افکار و عظمت کار بزرگی که آنان انجام دادند بتازید؟ آیا این رسم مردانگی است.

وی در ادامه بیان کرد: باید به آقای میرزایی و هم فکرهای نجومی بگیرش باید گفت، می دانید بیت المال در جبهه چگونه تقسیم می شد؟ جناب آقای میرزایی نماینده مردم شهید پرور و دلاور استان ایلام اسم شهید حمید دستگیر را شنیده ای؟ می دانید وقتی وارد میدانن میشد و بعد از چند لحظه برگشت، وقتی علت را از ی پرسیدند گفت، می خواهم لباس های کهنه ام را بپوشم که موقع رفتن رو مین لباس های نوی تنم پاره نشوند چرا که مال بیت المال است؟ 

 رئیس ستاد حجت الاسلام رئیسی در ایلام تصریح کرد: غلام ملاحی علمدار لشگر امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام که حتی تشییع پیکرهم نشد را می شناسید؟ شما در کدام صحنه های سخت و نابرابر حضور داشتید که امروز به افکار بسیج توهین می کنید. 

قاسمی اضافه کرد: شما در استانی هستید و مردمی به شما رای دادند که سه ماه قبل از آغاز رسمی جنگ،  جنگ در آن آغاز شد، و در اخر جنگ به محاصره در آمد وقتی با مرکز تماس گرفتند گفتند که به مردم ایلام سلام برسانید و بگید میخواهید ایلام را حفظ کنید یا به عراق بدهید؛ ما هیچ کمکی نمی توانیم به شما بکنیم؟ میدانید ان روز،  روز غربت و مظلومیت ایلام و بسیجی های ایلام بود؟ می دانید آن روز بسیجیان از گرسنگی شدید شهید شدند اما حاضر به عقب نشینی نشدند؟ و دشمن را در دشت صالح آباد شکست دادند، آن روز شما کجا بودید که امروز به تفکر بسیجی حمله می کنید و  انان را اقلیت می خوانید.

وی خاطرنشان کرد: با استناد به تجربه سی  ساله ام در بحث امنیت ملی می گویم می دانید سایه جنگ را چه چیز از سر این ملت کنار زد؟ سایه جنگ را سه تا از بچه های سپاه را به اسارت گرفتند،6 نفر از ملوانان انگلیسی را به اسارت گرفتند و اینها سایه جنگ را گنار زدند نه لبخند.

قاسمی گفت: آقای میرزایی امروز آوازه بسیج عالم گیر شده، و تفکر بسیحی از امریکا تا خاورمیانه به گوش می رسد و بیداری جنبش های آزادی خواه جهان از تفکر بسیجی است. 

 

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد