سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26632
|
08:17 - 1396/02/27
نسخه چاپی

گزارش؛

وقتی دانشگاه آزاد ایلام پاتوق سیاسی می شود

وقتی دانشگاه آزاد ایلام پاتوق سیاسی می شود
امروز در سالن ورودی دانشگاه آزاد یلام یکی از اساتید با تبلیغ برای آقای روحانی در صدد مجاب کردن دانشجویان برای انتخاب دوباره ایشان برآمد.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازایلام رصد،  این روزها در اوج تبلیغات ریاست جمهوری، سیاست‌زدگی در بعضی از  دانشگاه‌های استان موج می زند،  در دانشگاه آزاد واحد ایلام،  برخی از اساتید دانشجویان را به جای دعوت به مباحث علمی و تخصصی و هدایت در سالن‌های مطالعه، به ستادهای انتخاباتی و رأی دادن به یک کاندیدای خاص و حضور در یک ستاد خاص راهنمایی و هدایت می کنند.

و اینکه بعضی از اساتید علنا در جمع های دانشجویی در دانشگاه و کلاس ها حضور پیدا می کنند و با تخربب کاندیداهای دیگر آنان را مجاب به انتخاب روحانی و رأی دادن به دولت فعلی تشویق و یا آنها را به این سمت سوق می دهند، بدون اینکه بخواهند تحلیلی، فکری، روش انتخابی و یا شاخصی به دانشجو معرفی نمایند.

که وقوع چنین حرکاتی که بدون نظارت و منعی آزادانه در دانشگاه آزاد رخ می دهد، علاوه بر نقض قانون  با حیثیت دانشجو و دانشگاه مغایرت دارد.

اینجا است که می توان گفت برخی از سهل انگاری و عدم نظارت سهوی یا عمدی مسئولین دانشگاه ها این مراکز آموزش عالی را به پاتوق و باشگاه سیاسی تبدیل می کنند که آقایان از آن برای رای جمع کردن برای یک فرد خاص استفاده کنند و ز این رو است که باید فاتحه کشور و دانشگاه را خواند.

امروز و پیش از تریبون دانشگاه آزاد اسلامی یکی از اعضای هیئت علمی این دانشگاه که هم تصویر و هم فیلم صحبت هایش موجود است، در تبلیغات چهره به چهره خود در بین دانشجویان با دفاع از عملکرد روحانی با توجیه فسادها و اختلاس های دولت روحانی و و سیاه نمایی عملکرد دولت قبل ، دانشجویان را برای انتخاب دوباره روحانی ترغیب می کرداین استاد دانشگاه آزاد در بین صحبت های خود با مثبت و اثر بخش بودن سند 2030 برای اموزش کشور گفت: اینکه برخی با این سند مخالفت می کنند به دلیل اطلاع نداشتن از مفاد ان است.

حال آنچه که حائز اهمیت است اینکه هیچ گونه واکنش علنی از سوی مسئولان دانشگاه با این موارد انجام نی شود و دانشگاه آزاد علنا ستاد انتخاباتی روحانی شده است. 

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد