سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26631
|
08:50 - 1398/11/30
نسخه چاپی

گفتگوی تفصیلی ایلام بیدار با فعالان انتخاباتی؛

آمادگی مردم استان ایلام برای حضور در انتخابات

آمادگی مردم استان ایلام برای حضور در انتخابات
در استان ایلام همه وهمه برای حضور در انتخابات آماده اند، به فواید و آثار حضور آگاهند و به برکات حضور ایمان دارند.

به گزارشايلام بيدار، حضور در صحنه سیاسی انتخابات یعنی قبول نظام، دفاع و پشتیبانی از آن و روی گرداندن از دسیسه های دشمنان قسم خورده آن.

حضور و انتخاب آگاهانه در رای گیری ها هرچند پررونق تر باشد؛ نشان از استحکام پایه های نظام حکومتی آن مملکت و نشان انسجام، وحدت، یگانگی، هم صدایی و پرهیز از تفرقه وشبه افکنی است.

در استان ایلام همه وهمه برای حضور در انتخابات آماده اند، به فواید و آثار حضور آگاهند و به برکات حضور ایمان دارند، مردم استان ایلام همواره حماسه های حضور فراوانی آفریده اند و شاید دیگر برای آنها خلق حماسه عادی شده است. اما بازهم برای دوم اسفندماه قلبها در تب وتابند تا باردیگر عزت غرورآفرین مردم این دیار در غربی ترین نقطه کشور سرآمد و زبانزد همه ایران شود.

این بار صندوق های رای سنگرهای دفاع از کیان و اساس نظام جمهوری اسلامی محسوب می شوند، سنگرهایی که باحضور حماسی رای دهندگان حفظ می شوند و شرکت هر نفر از آنها در انتخابات به معنای یک نمره مثبت در کارنامه دفتر پربار انقلاب است.

شرکت در انتخابات عمل به تکلیف شرعی

یک مدرس دانشگاه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: هدف از شرکت در انتخابات ایفای نقش شهروندی، عمل به تکلیف شرعی براساس تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری در انتخابات است.

وی اظهارکرد: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات بعنوان یکی از عرصه های سیاسی اثرگذار، نشان دهنده وحدت و انسجام ملی و همدلی و یکپارچگی مردم است، به منظور ارتقاء دموکراسی یعنی اتکاء به آرای مردمی، مشارکت آگاهانه عموم در انتخابات پایه های نظام اسلامی را مستحکم تر می سازد و یاس و نوامیدی را در دل دشمنان نظام پدید می آورد.

عزیزی افزود: از شاخصه های اصلی نظامهای مبتی بر مشارکت و آراء مردم، برگزاری انتخاباتی آزاد با حضور حداکثری مردم آن جامعه است.

این مدرس دانشگاه به انتظارات از کاندیداها اشاره کرد و گفت: نامزدهای انتخاباتی برای کسب رای، شیوه های معقول، منظقی و صحیح را در تبلیغات خود بکار ببرند و از وعده های بی خودی، ایجاد توقعات نابجا در بین مردم، اسراف و تبذیر پرهیز کنند و اهداف و برنامه های اجرایی و مورد نظر خود را شفاف و بدون اغراض تبلیغاتی ارائه دهند.

وی تصریح کرد: مردم فریب وعده های غیرمنطقی کاندیداها را نخورند، آگاهانه و از روی بصیرت و با مطالعه سوابق اجرایی وخصوصیات شخصی افراد به آنها رای بدهند و جانبداری آنها موجب تخریب شخصیت دیگران می شود.

عزیزی در پایان گفت: عوامل اجرایی با دقت نظر و بدور از هرگونه دخالتی انتخابات را برگزار نمایند وبا تخلفات انتخاباتی برخورد جداشته باشند و اصل بی طرفی را رعایت نمایند.

 

تعیین سرنوشت ملت با حضور در انتخابات

یکی از شهروندان ایلامی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: انتخابات باعث دخالت وتعیین سرنوشت ملت و ارکان یک نظام که مردم می باشند از سوی خود آنان می شود و این باعث تحکیم پایه های نظام می گردد.

وی اظهارکرد: از آنجائیکه نظام ما یک نظام اسلامی است ومقبولیت آن بر اساس دخالت مردم در سرنوشت می باشد لذا می باید در این راستا برای حفظ نظام و بالابردن مقبولیت آن تلاش نماییم  واین وظیفه دینی وشرعی می باشد.

این شهروند افزود: تحکیم پایه های نظام اسلامی و بالابردن مقبولیت آن وظیفه تک تک شهروندان این نظام اسلامی است، لذا شایسته است که ملت فهیم ایران اسلامی به این وظیفه دینی خود جامعه عمل بپوشانند.

وی اذعان کرد: از کاندیداها و عوامل اجرایی انتخابات انتظار حفظ ارزشهای انقلابی و اسلامی و برگزاری یک انتخابات سالم که مقام معظم رهبری از آن بعنوان حق الناس یاد کردند را داریم.

 

حضور در انتخابات مهر تائیدی بر جمهوری اسلامی

یکی از دانشجویان گفت: من قطعا در انتخابات آینده شرکت می کنم و همه اعضای خانواده ام که از نظر سنی قادر به رای دادن هستند در این انتخابات شرکت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: همه اقشار جامعه جهت تجدید میثاق دوباره با آرمانهای انقلاب اسلامی و مهر تائید بر حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در انتخابات دوم اسفندماه شرکت کنند.

 

شهروند دیگری می گوید: حتما در انتخابات شرکت خواهم کرد، هدفم از شرکت در انتخابات لبیک به فرمان ولایت فقیه وتعیین سرنوشت چهارسال آینده خود وکشورم است.

این شهروند افزود: از کاندیدها انتظار داریم که وجدان سیاسی داشته باشند واز وعده های کاذب به مردم خودداری کنند ودر فکر رفع مشکلات مردم باشند.

وی اظهارکرد: مردم هم با شور وشوق فراوان در پای صندوقهای اخذ رای حاضر شوند و عوامل اجرایی هم سعی کنند انتخابات سالمی را برگزار نمایند.

این شهروند تصریح کرد: منتخب مردم باید شجاع، دارای اخلاق اجتماعی و سالم، امین، مومن و احساس مسولیت و دلسوز ملت و فهم سیاسی داشته باشد.

 

آمادگی آحاد مردم استان ایلام برای شرکت در انتخابات

خلاصه اینکه؛ اقشار مردم استان ایلام همه وهمه برای حضوری گسترده در انتخابات دوم اسفندماه خود را مهیا نموده اند.

آنها از نقش خود در تعیین سرنوشت سیاسی مملکت آگاهی دارند و می دانند که هر یک عدد رای یعنی یک پله برای پیشرفت و آبادانی کشور عزیزمان ایران.

مردم استان ایلام  برخود تکلیف می دانند که به فرمان رهبر انقلاب برای حضوری یکپارچه در انتخابات لبیک گویند و با مشارکت در حماسه سیاسی ملی، موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب شوند.

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب