سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26630
|
08:08 - 1396/02/27
نسخه چاپی

با انتشار پیامی صورت گرفت گرفت؛

حمایت قاطع نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان از حجت الاسلام رئیسی

حمایت قاطع نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان از حجت الاسلام رئیسی
نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی حمایت قاطع خود را از حجت الاسلام و المسلمین دکتر سیدابراهیم رئیسی را اعلام کرد.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام و المسلمین "محسن سعیدی گلپایگانی"، نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی حمایت قاطع خود را از حجت الاسلام و المسلمین دکتر سیدابراهیم رئیسی را اعلام کرد.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف، ولایتمدار و انقلابی استان ایلام

انتخابات موضوعی حیاتی و برآمده از اندیشه مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران است، آزمونی است که علاوه بر نمایش گذاشتن و عزم و رشد ملی و هوشیاری ملت ایران ضامن اقتدار ابهت و مصونیت کشور است.

حضور در چنین سنگرهایی است که سالیان سال سایه جنگ را از سر ملت شریف ایران برداشته و دشمن را از تجاوز و تعرض باز داشته است.

لذا است که مردم شریف استان ایلام اولا حضور همه مردم با سلایق مختلف سیاسی در انتخابات 29 اردیبهشت ماه به مانند همه انتخابات سرنوشت ساز یک وطیفه شرعی و ملی است و طبق فتوای مقام معظم رهبری (حفظهم الله) به مانند نماز و روزه به فرد فرد ملت ایران واجب شرعی است و ثانیا باید در انتخاب اصلح که شاخصه های آن را امام راحل و رهبری معظم بیان فرموده اند، آراء را متوجه او نمود.

افرادی را انتخاب کنیم که متدین و ولایتمدارانی که اطاعتشان را درعرصه اقدام و عمل به اثبات رسانده اند و در مقابل دشمنان مرعوب نبوده و ساده زیست و محرومیت کشیده باشند.

بدیهی است که ثمرات انتخاب اصلح شاهد بهبودی مشکلات در عرصه فرهنگ و اقتصاد از قبیل رکود و بیکاری و گرانی خواهیم بود.

اینجانب به تبعیت از بزرگان و جامعه محترم مدرسین، فرد اصلح را حجت الاسلام و المسلمین آقای سید ابراهیم رئیسی می دانم؛ امید انکه در صورت انتخاب در اجرای رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری موفق و مؤید باشند.

والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته

سیدمحسن سعیدی گلپایگانی

نماینده مردم شریف استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری 

96/02/27

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب