سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26544
|
08:21 - 1396/02/23
نسخه چاپی

آیت الله محمدی ایلامی:

صلاح جوانان بیکار و کارخانه های تعطیل حمایت از رئیسی است/ گرایش اصلاح طلبان معتدل به رئیسی در حال افزایش است

صلاح جوانان بیکار و کارخانه های تعطیل حمایت از رئیسی است/ گرایش اصلاح طلبان معتدل به رئیسی در حال افزایش است
آیت الله رحیم محمدی ایلامی گفت: مناظره ها تشخیص بنده به اینکه فرد اصلح حجت الاسلام رئیسی است را بیشتر کرد.

به گزارشايلام بيدار، آیت الله رحیم محمدی ایلامی در اجتماع بزرگ هواداران حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی در ایلام گفت: آیت‌الله رحیم محمدی ایلامی جمعه شب در جمع هواداران سید ابراهیم رئیسی اظهار داشت: بنده به این نتیجه رسیدم که صلاح کشور و نظام و جوانان بیکار، کارخانه‌های تعطیل، استان‌های محروم در رای دادن به آقای رئیسی است. 

نماینده اسبق مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت: جناب دکتر رئیسی در مناظره امروز حرف قشنگی زدند، ایشان گفت دولت فعلی حق ندارد بگوید چه می‌خواهد بکند، باید بگوید چه کرده است.

محمدی‌ایلامی تصریح کرد: بعضی می‌گویند دشمن توهم است، شما در توهم‌ هستید، آنان گفتند می‌خواهند ریشه ملت ما را در بیاورند، قرآن می‌گوید به کفار اعتماد نکن، توان هسته‌ای ما را اگر می‌فروختیم، بهتر بود تا این وضعیت پیش آمده است.

نماینده اسبق مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت بعدی که آقای رئیسی است، می‌خواهد نواقص این توافقات را برطرف کند، در بین جریان مقابل هم دلسوز هست و زمزمه‌هایی هست که اصلاح طلبان معتدل دارند به سمت آقای رئیسی می‌آیند.

وی در پاسخ به آنانی که می‌گویند پرداخت یارانه محل ندارد، ادامه داد: آقای رئیس مجلس شورای اسلامی ، در تفریغ بودجه، حساب و کتاب‌ها را بررسی کن، خرج‌های اضافه را کم کن، حقوق‌های نجومی را قطع کن، یارانه تامین می‌شود.

محمدی‌ایلامی تصریح کد: چرا همش می‌گویید نه، همش از نا امیدی می‌گویید، وعده 100 روزه دادید حالا می‌گویید نگفتم. شما عمامه به سر دارید، این آقا حدود ۴۰ سال است مسئولیت دارد، یک نقطه ضعف به خیال خودتان پیدا کردید،  شما که چهار سال است سراپا نقطه ضعفید.

نماینده اسبق مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت: برخی‌ها به بنده اعلام می‌کنند که شما یادتان رفته از کدام تفکر و جریان هستید، تفکر بر سرم بخورد وقتی می‌بینم جوان ایلامی از بیکاری رنج می‌برد و علاوه بر مصرف قرص‌های روان گردان اقدام به خودکشی هم می‌کند.

محمدی ایلامی تصریح کرد: اگر دولت آقای رئیسی بیاید آرامش در کشور و منطقه بیشتر خواهد شد، ایشان انسان با درایتی است، از همه توان‌های کشور و جوانان چه اصولگرا چه اصلاح طلب استفاده می‌کند واین تشخیص این برادر کوچک تان است که وظیفه داشتم بگویم.

وی گفت: میزان نارضایتی از دولت فعلی زیاد است و جوانان از بیکاری رنج می برند و با وجودی که قرار بر این بود پاسپورت ها در خارج ارزش داشته باشند اما بی ارزش تر شدند؛  آقایان در طول این مدت بیش از حد به دشمن خوش بین بودند و در قرآن کریم امده است که به ظالم اعتماد نکن چرا که بدبخت خواهی شد.

محمدی ایلامی اظهار کرد: در جایی دیگر در مناظره اعلام می شود که فردی که 200 میلیون جنس وارد کشور کرده مظلوم است پس جوانانی که برای ازدواج منتظر وام 10 میلیونی مصوب خود شما هستند مظلوم نیستند؟ در واقع مناظره ها تشخیص بنده به اینکه فرد اصلح حجت الاسلام رئیسی است را بیشتر کرد.

نماینده اسبق مردم استان ایلام افزود: اصلاح طلبان معتدل گرایش به حجت الاسلام رئیسی دارند و این میزان در حال افزایش است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب