سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26498
|
08:43 - 1396/02/19
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

تضعیف نیروهای مسلح اشتباهی استراتژیک است/ خطوط قرمز نظام در مناظرات رعایت شود

تضعیف نیروهای مسلح اشتباهی استراتژیک است/ خطوط قرمز نظام در مناظرات رعایت شود
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام تضعیف نیروهای مسلح را یک اشتباه استراتژیک دانست و گفت: این گونه اقدامات بازی در زمین دشمن بوده و باید در مناطرات خطوط قرمز نظام رعایت شود.

به گزارشايلام بيدار، سردار "سیدصادق حسینی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در نشست گفتمان امام و انقلاب که با حضور پرشور دانشجویان ایلامی برگزار شد، گفت: جوانان و دانشجویان نقش به سزایی در توسعه و عمران کشور دارند؛ در حوادث گذشته انقلاب و پیچ های خطرناک این قشر سپر حوادث می شدند و در صحنه های مختلف حضوری اساسی داشتند.

وی اظهار کرد: دشمنان های زیادی با نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود دارد و طبیعتا ملت بزرگ دشمن بزرگ نیز دارد؛ در این راستا ما نباید اجازه دهیم که آخرین سنگر و بالاترین مسئول کشور یعنی مقام معظم رهبری خودشان سپر حوادث و بلا شوند.
این فرمانده نظامی افزود: فرمایشات اخیر رهبری بر این نکته دلالت دارد که سند ۲۰۳۰ بعنوان یک افتضاح سیاسی و آموزشی در راستای خیانت به کشور بوده است.
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در ادامه در رابطه با توهین های اخیر به مقدسات در سطح استان ایلام نیز گفت: همانطور که می دانیم ایلام قدمگاه شهدای عزیز هشت سال دفاع مقدس است و امروز نیز به مسیر زائران اربعین تبدیل شده لذا حوادثی اتفاق می افتد که زیبنده این استان نیست.
حسینی بیان کرد: در جریان این مسائل اخیرا به ساحت ائمه اطهار و به خصوص امام رضا(ع) در استان ایلام توهین شد که این موضوعات دارای پیام و حرف دشمن است؛ البته در جریان این توهین دست هایی پشت پرده بوده است.
وی همچنین در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو نیز گفت: حماسه بزرگ دیگری در اواخر اردیبهشت ماه در راه است که برای نظام جمهوری اسلامی بسیار اهمیت دارد.
این فرمانده نظامی عنوان کرد: در جریان انتخابات در یک دوره چهارساله مردم سکان اجرایی کشور را به افرادی خواهند سپرد که شیوه اجرایی و مالی را کنترل و نظارت می کند و در این راستا ضرورت دارد همه با چشمان باز، بصیرت و فراغ بال، مطالعه و بررسی های لازم داشته باشند.
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تصریح کرد: در واقع سه عنصر امنیت، مشارکت و سلامت بعنوان سه اصل مهم در انتخابات باید مورد توجه قرار گیرد که در کنار این سه اصل "امانتداری" بعنوان مولفه اساسی در انتخابات مدنظر است.
حسینی در ادامه تضعیف نیروهای مسلح را یک اشتباه استراتژیک دانست و گفت: این گونه اقدامات بازی در زمین دشمن است و باید در مناطرات خطوط قرمز نظام رعایت شود.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد