سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26362
|
12:53 - 1396/02/10
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام:

توهین به مقدسات چیزی جز ذلت به دنبال ندارد/ امنیت و مشارکت مؤلفه های مهم در انتخابات هستند

توهین به مقدسات چیزی جز ذلت به دنبال ندارد/ امنیت و مشارکت مؤلفه های مهم در انتخابات هستند
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: امنیت، مشارکت و سلامت سه مؤلفه مهم در انتخابات ریاست جمهوری است

به گزارش خبرنگار جهاد و مقاومت ايلام بيدار، سردار "سیدصادق حسینی" فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام بمناسبت روز پاسدار در جمع کارکنان این نهاد گفت: متأسفانه در روزهای اخیر به ساحت ائمه اطهار (ع) توهینی صورت گرفت که دل همه اقشار را بدرد آورد.

وی اظهار کرد: این هتاکی ها در حالی صورت گرفته که مردم ایران و ایلام قرن هاست که با حب به ائمه زندگی کرده اند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام افزود: این فرد هتاک بداند توهین به اعتقادات مردم چیزی جز ذلت به دنبال نخواهد داشت هرچند این هتاکی ها مسبوق به سابقه بوده و چیز تازه ای نیست.

سردار حسینی تصریح کرد: الحمدالله این هتاکی به جوشش و خروش مردم دیندار ایلام و صدالبته استان های دیگر همراه بوده و با پیگیری های صورت گرفته از سوی نهادهای امنیتی و نظامی این شخص دستگیر و در حال حاضر در اختیار مقامات قضایی قرار دارد.

وی در ادامه به موضوع انتخابات و اهمیت ان اشاره و بیان داشت: ایران با برگزاری انتخابات های متعدد در ادوار مختلف ، دموکراسی واقعی را به رخ جهانیان کشانده و ثابت کرده که مردم در همه امور دخیل هستند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تأکید کرد: فارغ از جریانات سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری ، امنیت ، مشارکت و سلامت سه مؤلفه مهم در برگزاری آن بوده لذا می طلبد همه مسئولان برای حفظ این امانت مردم تلاش کنند.

سردار حسینی به تلاش دشمنان برای به حاشیه کشاندن انتخابات ها اشاره و اظهار داشت: نظام سلطه  تمام تلاش خود را برای تضعیف مشی انقلابی رهبری و ملت اران بکار گرفته  و از هیچ اقدامی برای شکست این تفکر فروگذار نیست.

وی در پایان با دعوت از همه اقشار و گروه ها به شرکت پرشور در انتخابات گفت: حضور حداکثری و پرشور شکستی بزرگ برای دشمنان نظام بوده لذا باید با انتخاب اصلح و شایسته خاری دیگر در چشم دشمنان باشیم.

انتها پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب