سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26173
|
08:52 - 1396/01/29
نسخه چاپی

بررسی یک جنجال؛

توهین استاندار ایلام به ریش داران و تسبیح به دستان/ مروارید: منظورم "یک نفر" بوده است

توهین استاندار ایلام به ریش داران و تسبیح به دستان/ مروارید: منظورم "یک نفر" بوده است
استاندار ایلام در رابطه با جنجال توهین به ریش داران و تسبیح به دستان گفت: بنده نگفته ام عده ای ریش دار و تسبیح به دست بلکه منظورم یک نفر بوده است.

گروه سیاسی ایلام بیدار::طی روزهای گذشته گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان با حضور استاندار ایلام برگزار شد.

فارغ از موضوعاتی که در این جلسه مطرح شده و ارتباطی هم به حوزه روابط عمومی نداشته، "محمدرضا مروارید"، استاندار ایلام در این گردهمایی در رابطه با ریش داران و تسبیح به دستان سخنانی به میان آورده است.

آنچه در برخی گروه های شبکه های اجتماعی درباره این موضوع صحبت شده اینکه استاندار ایلام در ابتدای سخنان خود گفته است برخی ها ریش داران که تسبیح به دست دارند کارشان تخریب است و در این راستا دروغ می گویند.

استاندار ایلام: منظورم "یک نفر" بوده است

براساس این گزارش بسیاری معتقدند که این سخنان استاندار ایلام توهین به ریش داران و تسبیح به دستان بوده است؛ در همین راستا "محمدرضا مروارید"، استاندار ایلام در گفتگو با خبرنگارایلام بیداردر خصوص صحبت هایی که در این باره در برخی گروه ها در شبکه های اجتماعی مطرح می شود، گفت: بنده نگفته ام که یکسری یا عده ای بلکه منظورم یک نفر بوده که علیرغم اینکه ریش و تسبیح دارد؛ ذکر می گوید و ادعای تقوا هم دارد، دروغ می گوید.

وی اظهار کرد: آن یک نفر، هم خودش می داند که کیست و هم بنده می دانم که چه کسی است.

استاندار ایلام افزود: حتی در آن جلسه توضیح هم دادم که از انتقاد ناراحت نمی شویم اما دنیا آنقدر ارزش ندارد که چنین دروغ هایی گفته شود.

مروارید بیان کرد: پای هر آنچه در این جلسه در خصوص این شخص گفته ام، هستم.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب