سرویس: خواندنی ها
کد خبر: 2616
|
18:49 - 1392/03/06
نسخه چاپی

هاشمی کاندیدای مطلوبش را معرفی کرد/ توصیه به وی

هاشمی کاندیدای مطلوبش را معرفی کرد/ توصیه به وی
رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی جزئیات دیدار روز گذشته این کاندیدا با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را تشریح کرد.

 

به گزارش ایلام فردا به نقل از فارس، محمد نعمت‌زاده رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در تشریح جزئیات دیدار روز گذشته حسن روحانی با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به خبرنگاران گفت: در این نشست درباره مسائل مختلف انتخاباتی صحبت شد.


وی یکی از موضوعات اصلی این دیدار را اعلام دیدگاه‌‌ها و نظرات رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص آینده و حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات آتی عنوان کرد.


رئیس ستاد انتخاباتی روحانی گفت: در این دیدار آقای روحانی بر این نکته تأکید کرد که باید شرایط و زمینه برای حضور حداکثری مردم فراهم شود.


نعمت‌زاده افزود: آیت‌الله هاشمی نیز در این نشست با اعلام حمایت از روحانی در دولت آینده، خواستار دوری از فضای گله‌گذاری و تخریب‌ها شد.


وی با اشاره به بخشی از سخنان هاشمی رفسنجانی خطاب به روحانی تصریح کرد: آقای هاشمی خطاب به روحانی گفته که شما با قدرت به فعالیت خود در انتخابات ریاست جمهوری ادامه دهید و بنده هم به موقع در اینباره اقدام خواهم کرد.


رئیس ستاد انتخابات روحانی همچنین درباره احتمال دیدار این نامزد ریاست جمهوری یازدهم با محمد خاتمی اظهار داشت: تاکنون هیچ ‌برنامه‌ریزی‌ای برای انجام چنین دیداری صورت نگرفته است.


نعمت‌زاده در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود احتمالاً در آینده از بین روحانی و عارف یک نفر در صحنه انتخابات باقی خواهد ماند، اظهار داشت: بنده از دیدگاه‌های آقای عارف بی‌اطلاعم اما آقای روحانی تا آخر در صحنه حضور خواهد داشت.


وی در پایان این گفت‌وگو خاطرنشان کرد: روحانی دنبال پیروزی در انتخابات است و برنامه‌های مدونی برای این موفقیت پیش‌بینی کرده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب