سرویس: استان ایلام
کد خبر: 26139
|
08:27 - 1396/01/27
نسخه چاپی

دبیرجبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام درنشست خبری:

تولید و اشتغال نیاز اورژانسی مردم است/ اختلاس و حقوق های نجومی نظام را تهدید می کند/ هدف جبهه مردمی دفاع از انقلاب اسلامی است

تولید و اشتغال نیاز اورژانسی مردم است/ اختلاس و حقوق های نجومی نظام را تهدید می کند/ هدف جبهه مردمی دفاع از انقلاب اسلامی است
دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گفت: جبهه مردمی 100 درصد فراحزبی و فراجناحی و مأموریتش دائمی است.

به گزارش خبرنگار سیاسیایلام بیدار، "محمدتقی قاسمی"، دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات گفت: جمهوری اسلامی در همه دوره ها نیاز به دفاع داشته و در این دوره دفاع از سلاح و جبهه به قلم، زبان، بیان،تفکر و فرهنگ سازی نیاز دارد.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف جبهه مردی مطالبه گری برای دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: بایستی نیازهای استان ایلام بررسی شود و دردهای ناگفته مردم گفته شود به خصوص در بحث سیستم اداری و باید آرامش را به مردم بازگرداند.   

قاسمی با تأکید بر بی عدالتی ها و تبعیض ها در برهه کنونی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز در آن شأنی که مورد انتظار امام راحل و رهبری است، نیست.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام یکی از تهدیدات اصلی نظام را ناکارآمدی دولت ها عنوان کرد که باید این ناکارآمدی مطالبه شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آمار بیکاری به فلک رسیده است، بیان کرد: پرداختن به مسائل و مشکلات کشور به منزله سیاه نمایی نیست و باید این قبیل مشکلات مورد بررسی و واکاوی قرار گیرد.

قاسمی با بیان اینکه گزارش های دروغ دردی از مشکلات کشور را کم نمی کند، گفت: تمرکز جبهه مردمی در جهت رفع مسائل و مشکلات کشور بوده  و در این راستا راهکارهای لازم نیز درنظرگرفته شده است.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام در ادامه با تأکید بر اینکه این جبهه حزبی نبوده اضافه کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب 100 درضد حرفه ای و فراجناحی بوده و مأموریتش دائمی است.

وی یکی دیگر از موضوعاتی که باید به ان پرداخت را مبارزه با فساد عنوان کرد و افزود: اختلاس ها و حقوق های نجومی برای نظام یک تهدید است و باید برای همیشه جلوی آن گرفته شود و ساده زیستی دوباره در میان مسئولان باید دوباره فرهنگ سازی شود.

قاسمی، تولید و اشتغال را نیاز اورژانسی مردم عنوان کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی همان کلیدواژه گم شده این روزها است که خلا ان باعث ایجاد رکود و بیکاری شده است.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام در ادامه با اشاره به برجام و اینکه دولت خطوط قرمز نظام را نادیده گرفت، گفت: دولت در موضوع برجام نه تنها هیچ چیزی به دست نیاورد بلکه در این مدت ننگ نامه هایی امضا شد که فقط دشمنان نظام را شاد کرد.

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد