سرویس: استان ایلام
کد خبر: 25965
|
13:35 - 1396/01/15
نسخه چاپی

مهرداد بذرپاش در ایلام:

خطر ناکارآمدی کشور را تهدید می کند/ نارضایتی از دولت فعلی بالا است

خطر ناکارآمدی کشور را تهدید می کند/ نارضایتی از دولت فعلی بالا است
مهرداد بذرپاش با بیان اینکه نارضایتی از دولت فعلی بالا است، گفت: خطر ناکارآمدی اقتصادی کشور را تهدید می کند.

به گزارشايلام بيدار، "مهرداد بذرپاش"، نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه شنبه) در جمع نیروهای جبهه مردمی انقلاب اسلامی و نیروهای انقلابی استان ایلام اظهار داشت: وحدت برای نتیجه گرفتن در انتخابات موضوعیت دارد و تنها با هم بودن به این نتیجه نخواهیم رسید.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: باید عضو حزب نشستگان نشویم و تمام ماموریت ما ایجاد وحدت باشد، یعنی فکر کنیم تنها با وحدت کردن می‌شود نتیجه انتخابات را آن طوری که دوست داریم رقم زنیم.

وی ادامه داد: در گذشته نیز چندین بار با هم وحدت کردیم اما نتیجه دلخواه را نگرفتیم پس باید در کنار وحدت از دیگر امورات غافل نشویم چون وحدت شرط لازم است اما شرط کافی نیست.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شرط لازم در پیروزی انتخابات پیش‌روی پاسخگویی به نیازهای اساسی مردم است، به عنوان مثال در استان ایلام بر اساسی آمار رسمی 17 درصد بیکار دارد و غیر رسمی آن بالای 40 درصد است که باید کاندیداها پاسخی برای این مطالبه به حق مردم داشته باشند.

بذرپاش تصریح کرد: اینکه ما در بین مردم اعلام کنیم که وحدت کرده‌ایم در پاسخ ما می‌‌گویند کار خوبی انجام داده‌اید که وحدت شده است اما آیا این وحدت برای مردم نان و آب می‌شود، پس باید تفسیر وحدت، کار نکردن و بی‌حوصلگی جریان انقلابی نشود بلکه باید تلاش کرد که پاسخ مناسب عملی به مطالبات به حق مردم داشته باشیم و در کنار آن وحدت را حفظ کرده تا بتوانیم در این راه موفق باشیم.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: جمنا کار نو و جدیدی است و قطعا عاری از عیب نبوده اما در فعالیت‌های سیاسی در این سطح نیز کار سخت بوده و باید تلاش بیشتری در این زمینه صورت گرفته و ظرف جمنا از این بیشتر شود و نحوه انتخاب افراد فراگیرتر شود.

وی ادامه داد: در عین حال تشکیل جمنا حرکت مبارکی بوده و باید استمرار یابد، با ایجاد جبهه مردمی در کشور فعالیت‌ها سازمان یافته و این نوید خوبی است اما کفایت نمی‌کند و باید شرایط بهتری را فراهم آورد و نقایص احتمالی آن را برطرف کرد.

بذرپاش با بیان اینکه جریان انقلابی جریان زنده و پویایی است، افزود: جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا) یک کار نو و مبارکی است که باید ظرف آن بازتر شود.

این نماینده سابق مجلس با اشاره به اینکه باید به چرایی میزان نرخ بیکاری در ایلام پاسخ داد، افزود: از گمرکات ۶۵ هزار میلیارد تومان کانتینر کالای قاچاق کالا صورت می گیرد و این یعنی ایجاد ۳۰۰ هزار شغل که از طرف دیگر به دنبال رفع مشکل بیکاری هستیم و در این حالت و با این میزان کالای قاچاق سوال ایجاد می شود که چرا فلان واحد تولیدی ایلام خوابیده است و انقلابی باید در ساختارها ایجاد شود‌.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد