سرویس: سیاسی
کد خبر: 2551
|
00:29 - 1392/03/01
نسخه چاپی

دبیر هیئت اجرایی مرکزی انتخابات:

تبلیغات نامزدها رسما آغاز شد

تبلیغات نامزدها رسما آغاز شد
دبیر هیئت اجرایی مرکزی انتخابات از آغاز فعالیت تبلیغات انتخابات کاندیداهای ریاست‌جمهوری تا صبح روز ۲۳ خرداد خبر داد و گفت: مردم هوشیار ایران اسلامی با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای جهانیان را مبهوت خواهند کرد.

به گزارش ایلام فردا، سید صولت مرتضوی دبیر هیئت اجرایی مرکزی انتخابات و رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، گفت: بر اساس قانون انتخابات ریاست جمهوری فعالیت تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری رسما از تاریخ اعلام اسامی‌ آنها توسط وزارت کشور آغاز می‌شود لذا با توجه به انتشار اسامی کاندیداهای احراز صلاحیت‌شده در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، کاندیداها از هم‌اکنون می‌توانند تبلیغات رسمی خود را آغاز کنند.

وی افزود: با استناد به ماده ۶۶ قانون انتخابات ریاست‌جمهوری کاندیداها فرصت دارند تبلیغات خود را تا ۸ صبح روز پنج‌شنبه ۲۳ خرداد ادامه دهند.

مرتضوی با تاکید بر اینکه امیدورایم کاندیداها با التزام به قانون و اخلاق‌مداری سهم خود را در برگزاری جشن ملی در ۲۴ خردا ایفا کنند، اظهار داشت: مردم هوشیار ایران اسلامی با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای جهانیان را مبهوت خواهند کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب