سرویس: حسینیه ایلام بیدار
کد خبر: 24047
|
08:01 - 1395/09/11
نسخه چاپی

بسیج دانشجویی دانشکده فنی پسران ایلام درنامه ای به رئیس جمهور:

توجه به زیرساخت های مهران برای اربعین 96 اولویتی اساسی است

توجه به زیرساخت های مهران برای اربعین 96 اولویتی اساسی است
بسیج دانشکده فنی پسران ایلام در بیانیه ای مواردی از خواسته های خود را از رئیس جمهور مطالبه کردند.

به گزارشايلام بيدار به نقل ازایلام رصد، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشکده فنی پسران ایلام در بیانیه ای، خطاب به رئیس دولت تدبیر و امید آورده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ايران

جناب حجت الاسلام روحانی
سلام علیکم
اين روزها شاهد اتفاقات ناگوار و ايجاد فضای التهابی هستیم که با پرداختن به برخی از اتفاقات کشور موجب تغافل از بسیاری مسائل مهم و جاری مردم شده است.

برخورد سلیقه ای برخی مسئولان و عدم اجازه سخنرانی بنابر هر دلیلی اتفاقی بود که پیش آمد و به قول جنابعالی مايه شرمساری بود.

هرچند از اين برخوردها برای بسیاری از منتقدان شما نیز بوده است، ازاين رو توقع برخورد يکسان برای تمام قانون شکنان در تمام عرصه ها می رود.
جناب رئیس جمهور، اگر از درهای بسته خارج شده و با مردم عادی همراه شويد مسائل بسیاری را می بینید که در شان کشور ما نیست و طبعاً مايه شرمساری است.
ما به عنوان دانشجویان این کشور از شما انتظار داریم که به موضوع اختلاس کلان پیاپی همچون صندوق ذخیره فرهنگیان و امثالهم که در این چند وقته اتفاق افتاده است، بپردازید.

به مشکل بیکاری و نداشتن شغل جوانان تحصیل کرده این مرز و بوم بپردازید.
چرا در برابر اين حق خوری ها و دزدی های آشکار هیچ واکنش صريح و قاطعی انجام نگرفت ؟ آيا اين مايه شرمساری نیست؟ آيا این همه جوان تحصیل کرده و آماده به کار در خانه بیکار و بدون شغل نشسته اند این مایه شرمساری نیست؟ این همه خانواده فقیر و تنگ دست داریم که وضعیت زندگی شان زیر خط فقر است و اصلا توجهی به آنان نمی شود و بعضی از آقا زاده ها روز به روز خانه و ماشین عوض می کنند. آیا این مایه شرمساری نیست؟
جناب آقای روحانی؛ مردم شهید پرور و  میهمان دوست استان ایلام در ایام اربعین حسینی امسال به منظور خدمت به زائرین اباعبدالله سنگ تمام کامل گذاشتند و همچنین باید متذکر شویم که مرز مهران امن ترین و نزدیک ترین مرز به سمت کشور عراق است که متاسفانه امسال رسانه ی ملی با سانسور خبری خدمت رسانی مردم ایلام به زائرین و به نمایش نگذاشتن تردد زائرین از مرز مهران و همچنین تبلیغ رسانه ای فراوان برای مرز شلمچه و چزابه بودیم،که ما این عمل را یک بی احترامی بزرگ به مردم استان ایلام میدانیم.

و کلام آخر اين که ما دانشجویان بسیجی، انتظار رعايت قانون و برخورد عادلانه و اسلامی با تمام متخلفان به خصوص متخلفانی که آثار تخطی آن ها بر زندگی جمع کثیری از ملت مشهود است، داريم و امید است از ايجاد فضاهای دو قطبی در کشور پرهیز گردد.

و همچنین از دولت تدبیر و امید انتظار داریم که تمامی زیر ساخت های مربوط به مرز مهران و استان ایلام را برای پذیرایی بهتر و مطلوب تر زائرین امام حسین علیه السلام بهسازی و آماده سازی کنند تا مردم ایلام در اربعین سال ۹۶ و سال های آینده مهمان نوازی خود را دوباره به تمام قوا به جا بیاورند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب