سرویس: استان ایلام
کد خبر: 23500
|
13:05 - 1395/08/04
نسخه چاپی

جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام:

پدافند غیرعامل یک ضرورت عقلی برای کشور است

پدافند غیرعامل یک ضرورت عقلی برای کشور است
جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت:پدافند غیرعامل با عنایت به اینکه که دانش فنی آن در داخل کشور نیز موجود بوده یک ضرورت عقلی برای دفاع است.

عبدالصاحب طهماسبی جانشین سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در حاشیه رزمایش پدافند غیرعامل پتروشیمی ایلام در گفتگو با خبرنگار ايلام بيدار در خصوص اهداف رزمایش گفت: این رزمایش با موضوع آموزش و حفظ انسجام سازمانی و فعالیت های جمعی کارخانجات برای ایجاد آمادگی های عمومی و ارتقاء روز افزون توانمندی های پدافند غیرعامل برای اجرای موفق ماموریت ها و توسعه و تعمیق پدافند غیرعامل و با به کارگیری ظرفیت های محلی و ملی و ایجاد وحدت, همدلی و شناخت بیشتر نیروهای بسیجی برگزار شد.

وی در ادامه با شاره به ضرورت پدافندغیرعامل در کشور اظهار کرد: پدافند عامل در حال حاضر به تنهایی قادر به مقابله با سلاح های مدرن و مخرب آفندی جهت جلوگیری از اثرات ویرانگر آن ها بر مراکز حیاتی و حساس و نیروی انسانی نیستند و لذا به کارگیری اصول و معیارهای پدافند غیرعامل می تواند به تکمیل زنجیره دفاعی کمکی موثر نماید.

طهماسبی افزود: با توجه به وجود زمینه تهدیدات بالقوه و خطراتی که امنیت ملی,استقلال و تمامیت ارضی کشور را نشانه گرفته ضرورت پدافند غیرعامل یک ضرورت عقلی و کاملاً مشهود برای دفاع کشور است.

جانشین سپاه ایلام در پایان از زحمات تمام نیروهای امدادی، انتظامی، رزمی و همچنین نیروهای پتروشمی که در این رزمایش به نحو احسن شرکت داشتند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب