سرویس: استان ایلام
کد خبر: 23464
|
12:26 - 1395/08/03
نسخه چاپی

مدیرکل پدافندغیرعامل استان در نشست خبری در پاسخ به ایلام بیدار:

حادثه آتش سوزی ماشین آلات شهرداری ایلام ارتباطی به پدافند غیرعامل ندارد

حادثه آتش سوزی ماشین آلات شهرداری ایلام ارتباطی به پدافند غیرعامل ندارد
مدیرکل پدافندغیرعامل استان ایلام گفت: حادثه آتش سوزی ماشین آلات شهرداری هیچ گونه ارتباطی با حوزه کاری پدافند غیرعامل ندارد.

"پرویز شریفی"، مدیرکل پدافند غیرعامل استان ایلام در نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگارایلام بیدارمبنی بر حادثه اخیر شهرداری ایلام و برخی اظهارنظرها در خصوص علل این مشکل و مرتبط دانستن آن به پدافند غیرعامل گفت: حادثه آتش سوزی ماشین آلات نقلیه شهرداری ایلام یک بحث داخلی مربوط به خود شهرداری است.

وی تاکید کرد: این مشکل هیچ گونه ارتباطی با حوزه کاری پدافند غیرعامل ندارد.
این در حالی است که اخیرا در یکی از جلسات استان یکی از معاونین استانداری ایلام علت بروز این حادثه را با حوزه پدافند غیرعامل مرتبط دانست.

این مسئول در ادامه با اشاره به ویژه برنامه های هفته پدافندغیرعامل گفت: هر ساله از دوم آبان ماه برنامه های مربوط به این هفته آغاز خواهند شد و به تناسب در طول هفته اجرایی می شوند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان ایلام ادامه داد: شعار امسال تحت عنوان مصون سازی و پایداری کشور با اقدام و عمل پدافند غیرعامل نامگذاری شده است.

شریفی بیان کرد: بایستی با تدابیر خاص کشور را در برابر خطرات احتمالی مصون ساخت و این جز با اقدامات از قبل پیشگیرانه محقق نخواهد شد به خصوص در حوزه اقتصاد که یکی از مهمترین موضوعات دشمن برای ضربه به نظام است.

وی عنوان کرد: در حقیقت باید تلاش شود تا اقدامات بازدارنده در قبال تهدیدات افزایش یابد و این جز با اجرایی کردن پدافند غیرعامل ممکن نیست.

این مسئول تصریح کرد: تحریم اقتصادی از بیرون و فارت اقتصادی در داخل تهدیدی همگرا برای موالفه قدرت اقتصادی است که این نوع تجارت ها و غارت ها باعث ایجاد گسل میان مردم و حاکمیت می شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان ایلام اشاره کرد: اخلالگران اقتصادی جامعه را به تلاطم کشانده اند و باید رسانه ها از دستگاه قضا خواستار اشد مجازات برای این افراد شوند.

شریفی در ادامه به برنامه های صورت گرفته پدافند غیرعامل اشاره و گفت: در شش ماهه اول امسال تعداد سه هزار نفر ساعت از اموزش های پدافندغیرعامل بهره منده شده اند.

وی همچنین به اجرای طرح جامع پدافندغیرعامل در استان اشاره و گفت: اجرایی کردن این مهم در استان توسعه را به ارمغان خواهد آورد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب