سرویس: استان ایلام
کد خبر: 2319
|
21:32 - 1392/02/11
نسخه چاپی

امام جمعه مهران:

کسانی که با ولایت زاویه دارند حق ورود به انتخابات را ندارند

کسانی که با ولایت زاویه دارند حق ورود به انتخابات را ندارند
امام جمعه مهران گفت:کسانی که با ولایت زاویه دارند حق ورود به انتخابات را ندارند.

به گزارش ایلام فردا به نقل از آوای مهران،حجت الاسلام ولدبیگی امام جمعه مهران ضمن بیان این مطلب گفت: منظور مقام معظم رهبری از حضور سلایق در انتخابات سلیقه هایی است که آنها هیچگونه مشکل و ضدیتی با انقلاب اسلامی، ولایت و نظام اسلامی نداشته باشند.
وی با اشاره به سخنان اخیر رهبری در جمع کارگران کشور افزود: آنهایی که در فتنه 88 دخیل بودند و یا اینکه جزو ساکنین فتنه بودند ،نباید انتظار داشته باشند شورای نگهبان قانون اساسی صلاحیت آنها را تائید کند.
امام جمعه مهران تصریح کرد: اتفاقات 88 محکی برای سیاسیون بود و کسانیکه سیه روی آن رخداد عظیم تاریخی بودند مردم آنان را از لحاظ سیاسی و انقلابی بودن رد صلاحیت کردند.
وی با تاکید بر این نکته  که انقلاب اسلامی ایران مردمی ترین انقلاب های سطح جهان است افزود: در این انقلاب تحقق خواسته های مردم  در اولویت های امور قرار دارد و باید در این مقطع حساس کنونی شورای نگهبان براساس اراده و خواست ملت عمل نماید.
بگفته ولدبیگی: کسانیکه رشوه و پول از مرتجعین عرب دریافت کرده بودند و افرادی که بلندگوی دشمنان بودند و با ضد انقلاب جلسات براندازی نظام  داشتند و مردم را به آشوب و اغتشاش دعوت کردند حق ورود به انتخابات را ندارند.
حجت الاسلام ولدبیگی همچنین یادآور شد: منحرفین هم همینطور، هر چند آنها در لفظ و شعار حامی ولایت و رهبری هستند اما آنچه ملاک سنجش است عمل افراد بوده و این افراد در اعمالشان نشان دادند که هیچ اعتقادی ندارند.
وی اضافه کرد:به همین خاطر بود که مردم علیرغم اجبار و وعده اعطای پاداش در ورزشگاه آزادی حضور پیدا نکردند و یا در استانهای اهواز،اصفهان و تبریز از انحراف اعلام انزجار و تنفر کردند.
امام جمعه مهران خاطر نشان کرد:همه اینها دال بر این است که مردم جریان انحرافی را نمی پذیرند و رهبری نیز مردم را ولی نعمت خود دانستنه و قطعا شورای نگهبان خواست مردم را اجرا خواهد کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب