سرویس: استان ایلام
کد خبر: 2316
|
10:17 - 1392/02/11
نسخه چاپی

افشاگری نماینده ایلام از پشت پرده افتتاح پتروشیمی نیمه کاره

افشاگری نماینده ایلام از پشت پرده افتتاح پتروشیمی نیمه کاره
نماینده ایلام در مجلس پشت پرده افتتاح زود هنگام پتروشیمی نیمه کاره ایلام را بیان کرد.

به گزارشایلام فردا،احمد شوهانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم ایلام در مجلس در گفت و گوی اختصاصی با ایلام فردا با اشاره به خبر افتتاح فاز اول پتروشیمی ایلام گفت: قرار است خط تولید پلی اتیلن سنگین این پتروشیمی با وجود تکمیل نبودن با حضور رئیس جمهور به زودی افتتاح شود.

وی ادامه داد:بسیار نگران این موضوع هستم چون هنوز زمینه لازم برای افتتاح این واحد وجود ندارد.

شوهانی اضافه کرد:مسئولان در حالی سخن از افتتاح این واحد به میان می آورند که خط لوله گازی از عسلویه که قرار است به این مجتمع انتقال و سپس مراحل تولید از سر‌گرفته شود هنوز به بهره‌برداری کامل نرسیده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد:مسئولان پتروشیمی استان برای افتتاح این واحد اقدام به خرید مقادیری پلی‌اتیلن سنگین از یک مجتمع پتروشیمی دیگر نموده ومقادیری نیز ماده گرانول را از جایی دیگر وارد کرده و آن را با علامت تجاری پتروشیمی ایلام بسته‌بندی و انبار ‌ کرده‌اند تا در وقت افتتاح با حضور رئیس جمهور مواد خریداری شده را با نام تولیدی پتروشیمی ایلام ارائه نمایند.

 نماینده مردم ایلام در مجلس با تاکید بر پیگیری این موضوع از مراجع تصریح کرد:شنبه به دیدار وزیر نفت و آقای بیات که از معاونین وزیر نفت هست و  پیگیر مسائل پتروشیمی هستند دیدار خواهم کرد و تاکید می کنم که این پتروشیمی با این شرایط نباید افتتاح شود.

وی تصریح کرد:مسئولان و مراجع ذیصلاح باید نسبت به این موضع واکنش نشان داده و مانع از خطرات احتمالی این افتتاح زود هنگام شوند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد