سرویس: سیاسی
کد خبر: 2301
|
13:48 - 1392/02/09
نسخه چاپی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

مشارکت مردم در انتخابات زمینه ساز خلق حماسه اقتصادی است

مشارکت مردم در انتخابات زمینه ساز خلق حماسه اقتصادی است
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:مشارکت مردم در انتخابات زمینه ساز خلق حماسه اقتصادی است.

به گزارش ایلام فردا،احمد شوهانی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گوی اختصاصی با ایلام فردا با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر حضور تمامی سلایق در انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور سلایق مختلف و متعهد به انقلاب و ولایت و نظام  در انتخابات مهم است و هرکس غیر اینها باشد حق ورود به انتخابات را ندارد.

وی اضافه کرد:در انتخابات باید تعدد کاندیدا و تنوع کاندیدا باشد تا مردم براساس سلایق و افکار خود رای بدهند.

شوهانی تاکید کرد:تمامی سلایق و افکاری که خواهان حضور در انتخابات هستند باید به امنیت ملی پایبند بوده و وفادار به نظام باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت:آنچه در این انتخابات بسیار مهم است حضور بانشاط مردم در پای صندوق های رای است.

وی ادامه داد:انتخابات پیش رو نماد خلق حماسه سیاسی است و حضور مردم جلوه قدرت آنان  می باشد.

عضو کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد:مردم کشور ما در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا و البته میان دوره ای مجلس در استان ایلام سرنوشت خود را تعیین خواهند کرد.

شوهانی بیان کرد:حضور با شکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری یک تکلیف است و نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی خواهد بود چرا که خلق حماسه سیاسی زمینه را برای خلق حماسه اقتصادی فراهم می کند.

نماینده مردم ایلام در ادامه با اشاره به وظایف مسئولان کشور در خلق حماسه سیاسی در انتخابات 24 خرداد ماه امسال گفت:مسئولان موظف هستند در وهله اول زمینه را برای برگزاری انتخابات فراهم کنند و با ایجاد آرامش و جلوگیری از التهاب آفرینی در جامعه و جلوگیری از تفرقه ،زمینه را برای برگزاری انتخاباتی با شکوه میسر کنند.

وی ادامه داد:آنچه که در این میان مهم است بی طرفی مسئولان اجرایی در روند انتخابات است و آنها موظف  هستند که بی طرفی را رعایت کنند تا مردم خود تعیین تکلیف کنند و سرنوشت خود را رقم بزنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب