سرویس: حوزه و دانشگاه
کد خبر: 22775
|
07:22 - 1395/06/25
نسخه چاپی

دبیر ستاد اربعین دانشگاهیان کشور در گفتگو با ایلام بیدار:

مرز مهران از اولویت های اعزام دانشجویی است

مرز مهران از اولویت های اعزام دانشجویی است
دبیر ستاد اربعین دانشگاهیان کشور گفت: در صورت اماده بودن زیرساخت ها در مرز بین المللی مهران بخش عمده ای از اعزام کاروان های دانشجویی از این طریق انجام می شود.

"جواد تاجیک" دبیر ستاد اربعین دانشگاهیان کشور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه و دانشگاه ايلام بيدار در خصوص برنامه هخای این ستاد در ایام اربعین گفت: اقدامات و هماهنگی های صورت گرفته برای ایام بی سابقه بوده و بدنبال این هستیم امسال برنامه ها و خدمات بصورت منظم و منسج تری صورت بگیرد.

وی در خصوص این هماهنگی صورت گرفته اظهار کرد: در بخش موکب ها برای اربعین تصمیم داریم با طراحی سایتی موکب داران و خیرین را بهم وصل کرده و شکل و سیاق یکدستی به انها بدهیم و این موکب ها هم در داخل مرزهای ایران و هم در داخل خاک عراق تشکیل می شوند و این اقدامات با این برنامه ریزی صورت گرفته چند برابر سال های گذشته خواهد بود.

دبیر ستاد اربعین دانشگاهیان کشوربا تأکید بر رعایت قوانین کشور عراق برای دانشجویان اعزامی تأکید کرد: در این راهپیمایی باید از هرگونه اقدامات تفرقه افکنانه میان شیعه و سنی و سایر ادیان پرهیز شود و این تفرقه خواسته عینی دشمنان است.

تاجیک در رابطه با اعزام های دانشجویی نیز تصریح کرد: در ستاد اربعین بدنبال اعزام بصورت گروهی از مبدأ تا مبدأ هستیم .

وی مرز بین المللی مهران را مهمترین مرز اعزامی عنوان و بیان داشت: در صورتی که زیرساخت های لازم در این مرز آماده باشد اعزام دانشجویان از مهران در اولویت بوده و بخش عمده ای از دانشجویان را از مرز بین المللی مهران به راهپیمایی بزرگ اربعین اعزام خواهیم کرد.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب