سرویس: حوزه و دانشگاه
کد خبر: 22766
|
11:55 - 1395/06/24
نسخه چاپی

مدیرکل فرهنگی وزارت علوم در گفتگو با ایلام بیدار:

محدودیتی برای اعزام دانشجویان به راهپیمایی اربعین نداریم

محدودیتی برای اعزام دانشجویان به راهپیمایی اربعین نداریم
مدیرکل فرهنگی وزارت علوم گفت: در اعزام دانشجویان به راهپیمایی بزرگ اربعین محدودیت ثبت نام نداریم و تا هر سقفی می توانیم برای آنها برنامه ریزی کنیم.

"فضل‌اله ایرجی کجوری" مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم  در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه و دانشگاه ايلام بيدار با اشاره به حضور فعال دانشگاهیان در کنگره عظیم اربعین حسینی گفت: دانشگاه های کشور همیشه و در همه برنامه های فرهنگی و مذهبی جزء گروه های پیشرو بودند و در این موضوع مهم نیز پیشقدم ارائه خدمات هستند.

وی ضمن تقدیر از فعالیت خادمین دانشگاهی اربعین ، اظهار داشت: در سال های گذشته بخصوص سال 94 اقدامات خوب و شایسته ای از سوی دانشگاه ها خاصه ایلام و خوزستان چه بصورت خودجوش و چه انسجام یافته شاهد بودیم و این اقدام آنها شایسته تقدیر می باشد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با برشمردن برنامه های خدماتی برای اربعین تصریح کرد: امسال ستاد دانشگاهی اربعین بدنبال یکپارچه نمودن خدمات به زوار بوده و برهمین اساس برنامه ریزی ها و سیاست هایی تدوین شده و به دانشگاه ها ابلاغ می شود.

وی به اعزام کاروان های دانشجویی برای راهپیمایی اربعین اشاره و بیان داشت: امسال بدنبال این هستیم اعزام ها را منسجم تر کرده و از سویی برای جلوگیری از هرگونه حوادث حتی المقدور این اعزام ها بصورت گروهی و کاروانی باشد.

وی از اعزام بیش از 100 هزار نفر دانشجو به این کنگره خبر داد و اظهار کرد: پیش بینی ما از ثبت نام ها چیزی در حدود 100 هزار نفر بوده اما اگر تعداد بیشتری نیز ثبت نام کنند برای اعزام محدودیتی نداریم و تا هر سقفی می توانیم برای آنها برنامه ریزی کنیم.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب