سرویس: استان ایلام
کد خبر: 22765
|
11:59 - 1395/06/24
نسخه چاپی

مدیر کل روابط عمومی موسسه آرمان در گفتگوی اختصاصی با ایلام بیدار:

ورشکستگی موسسه آرمان شایعه است/ سپرده مردم امن است/ مطالبات با اولویت پرداخت می شود

ورشکستگی موسسه آرمان شایعه است/ سپرده مردم امن است/ مطالبات با اولویت پرداخت می شود
مدیر کل روابط عمومی موسسه آرمان گفت: سپرده مردم در موسسه آرمان امن است و مطالبات با اولویت پرداخت می شود.

گروه اجتماعی ایلام بیدار::در روزهای گذشته برخی شایعات مبنی بر ورشکستگی موسسه آرمان در استان ایلام پخش د و همین باعث شده بود تا مردم نسبت به برداشت وجوه خود در این موسسه اقدام کنند.

این شرایط تا جایی پیش رفت که طی دیروز و امروز شعب آرمان در شهر ایلام نیز با ازدحام جمعیت برای برداشت وجوه رو به رو شد.

همین باعث شد تا برای پیگیری موضوع به سراغ مسئولان آرمان برویم و براساس پیگیری های خبرنگار ایلام بیدار هیئت موسس برای بررسی  و رفع این مشکل به استان ایلام سفر کرده بودند.

اگرچه رئیس هیئت موسس و مدیر کل استان به شهرستان دره شهر سفر کرده بودند اما در این میان موفق به مصاحبه با مدیر کل روابط عمومی موسسه آرمان شدیم.

ورشکستگی موسسه آرمان شایعه است/ سپرده مردم امن است

"رضا علم الهدی"، مدیرکل روابط عمومی موسسه آرمان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعیایلام بیداردر خصوص اتفاقات اخیر در موسسه آرمان در استان ایلام اظهار کرد: تمامی اتفاقت اخیر در موسسه آرمان استان ایلام در گرو پخش یک شایعه بوده است.

وی گفت: البته بر این عقیده نیستیم که این گونه شایعات توسط برخی ها براساس خصومت و دشمنی بوده باشد اما همین باعث شد تا فضایی را در استان ایلام برای مردم که در این موسسه اقدام به سپرده گذاری کرده بودند را به وجود آورد.

این مسئول افزود: در واقع تمامی شعب در سراسر کشور از جمله در تهران و کردستان فعال هستندو به مشتریان خود ارائه خدمات می کنند.

مدیرکل روابط عمومی موسسه آرمان ادامه داد: در استان ایلام اما به دلیل نوع ارتباطی قومی و خویشی این موضوع تحت تأثیر قرار گرفت و مردم به خیال سرایت مشکل موجود در شعبه وحدت استان خوزستان به ایلام، اقدام به برداشت سپرده های خود می کنند.

علم الهدی بیان کرد: با توجه به اینکه بخشی از سپرده ها در حوزه سرمایه گذاری و بخشی دیگر در قابل تسهیلات ارائه شده لذا طبیعی است که به یکباره نمی ان حجم وسیعی از مطالبات مردم را پرداخت کرد.

وی عنوان کرد: موسسه نمی تواند در این زمینه شتاب زده عمل کرد و مقداری زمان نیاز است تا این مشکل برطرف گردد.

این مسئول خاطرنشان کرد: از مردم می خواهیم آرامش خود را حفظ کنند و در این زمینه سعی شده تا منابع مالی موسسه در استان ایلام تقویت شود تا بتوان مطالبات سپردا گذاران را از مبالغ دو الی پنج میلیون تومان پرداخت کرد.

مدیر کل روابط عمومی موسسه ارمان تأکید کرد: سپرده مردم در این موسسه امن است و این موسسه از بنیه مالی قوی برخوردار است و تمام تلاش خود را برای حل این مشکل به کار خواهیم گرفت.

علم الهدی از مردم خواست تا براساس نگرانی اقدام به برداشت وجو خود نکنند بلکه اگر به وجوه خود نیاز دارند اقدام به برداشت آن کنند.

وی تصریح کرد: موسسه ارمان پا بر است و در حال رایزنی با بانک مرکزی برای حل مشکلات هستیم که تا چند ماه آینده کار مجوز این موسسه نیز اجرایی خواهد شد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد