سرویس: استان ایلام
کد خبر: 22459
|
08:46 - 1395/06/06
نسخه چاپی

رئیس ستاد راهیان نور ایلام اعلام کرد؛

بازدید هفت هزار نفر از مناطق عملیاتی استان ایلام

بازدید هفت هزار نفر از مناطق عملیاتی استان ایلام
رئیس ستاد راهیان نور ایلام گفت: هفت هزار نفر از مناطق عملیاتی و دفاع مقدس استان ایلام بازدید می کنند.

"جمال شاکرمی"، معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار جهاد و مقاومتایلام بیداراز ورود پنجمین کاروان راهیان نور به استان ایلام خبر داد.

وی گفت: عصر روز گذشته پنجمین کاروان راهیان نور از سمت تهران وارد استان ایلام شد تا از مناطق یادمانی دفاع مقدس بازدید کنند.

شاکرمی اظهار کرد: از اول شهریور ماه امسال کاروان های راهیان نور به مرور زمان وارد استان می شوند و این روند در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام افزود: باغ موزه دفاع مقدس شهرداری تهران از هر ناحیه شهرداری و محلات تهران اقدام به اعزام کاروان ها به ایلام می کنند.

وی ادامه داد: زائران راهیان نور در این سفر ضمن بازدید از مناطق یادمانی ایلام از جمله قرارگاه حضرت امیر(ع) و قلاویزان مقصد را به استان کرمانشاه ترک می کنند.

شاکرمی بیان کرد: تعداد کل زائران راهیان نور که از محلات مختلف تهران برای بازدید از مناطق یادمانی استان ایلام اعزام می  شوند به تعداد 7 هزار نفر خواهند بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام خاطرنشان کرد: فضاسازی های مناسب در این یادمان ها صورت گرفته و یادمان شهید گمنام هم در این مدت پذیرای سیل عاشقان به مکتب ایثار و شهادت و فرزندان سرور و سالار شهیدان بوده است در مجموع کلیه تمهیدات لازم برای کاروان های راهیان نور در این مدت فراهم شده است.

وی عنوان کرد: اردوهای راهیان نور فرصت بسیار ارزشمندی است تا بخش بسیار کوچکی از رشادتهای فرزندان این آب و خاک در جریان هشت سال جنگ تحمیلی در مقابل دشمن قسم خورده نمایش داده شود و راهیان نور فرصتی برای نمایش رشادتهای شهیدان است.

شاکرمی اضافه کرد:  اردوهای راهیان نور همچون یک انقلاب فرهنگی عظیم بوده و از این اقدام و ظرفیت مناسب فرهنگی می توان برای مقابله با هجمه نرم دشمنان و اعتلای اصول انقلاب اسلامی استفاده مناسب کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: زائران و به ویژه جوانان با شرکت در کاروانهای راهیان نور می توانند با حضور در سرزمینهای عملیاتی درک کنند که چگونه رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس دشمن را از خاک میهن بیرون راندند و حتی اجازه تصرف یک وجب از خاک ایران را نیز به آنها ندادند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب