سرویس: استان ایلام
کد خبر: 22296
|
09:02 - 1395/05/27
نسخه چاپی

فرمانده انتظامی استان در گفتگو با ایلام بیدار:

مبارزه باقاچاق کالا اقدام عملی درتوسعه اقتصاد مقاومتی است

مبارزه باقاچاق کالا اقدام عملی درتوسعه اقتصاد مقاومتی است
فرمانده انتظامی استان ایلام مبارزه با قاچاق کالا و مفاسد اقتصادی را از جمله برنامه های مهم پلیس ایلام در جهت تحقق شعار سال عنوان کرد.

سردار "نورعلی یاری"، فرمانده انتظامی استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادیایلام بیداردر خصوص برنامه های نیروی انتظامی برای تحقق شعار سال اظهار کرد: در سال اقتصاد مقاومتی می توان با مدیریت جهادی و اتکا به امکانات داخلی بیشترین بهره وری و توفیق را کسب کرد.

وی گفت:  ماموریت های پلیس به صورت شبانه روزی است و حجم ماموریت ها و فعالیت ها طوری است که با پایان یافتن یک ماموریت، بلافاصله باید ماموریت بعدی را پیگیری کرد.

این فرمانده انتظامی یکی از برنامه های مهم پلیس را اجرای فرامین رهبری عنوان کرد و افزود: در این راستا نیروی انتظامی از هیچ تلاشی برای تحقق شعار سال دریغ نخواهد کرد.

یاری ادامه داد: توجه به منویات رهبری چراغ راه مسیر توسعه و چشم انداز کشور است و اگر مسئولان در چارچوب این منویات حرکت کنند به راحتی می توان از گردنه نفس گیر وضعیت فعلی عبور کرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام تنها راه مقابله با سیاست های ظالمانه دشمن را اجرای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی اگر چه سهم مشخصی در راستای شعار سال ندارد اما سه برنامه عمده در دستور کار خود دارد که اجرایی خواهند شد.

این فرمانده انتظامی مهمترین این برنامه ها را مبارزه با قاچاق کالا عنوان کرد و گفت: به طور قطع مبارزه با قاچاق کالا اقدامی عملی در راستای پیشرفت اقتصاد داخلی و توسعه اقتصاد مقاومتی است.

یاری مبارزه با مفاسد اقتصادی به خصوص زمین خواری را یکی دیگر از برنامه های مورد نظر برای تحقق اقتصاد مقاومتی در نیروی انتظامی ذکر کرد و گفت: مصمم هستیم تا برای تحقق شعار سال این اقدامات را انجام دهیم و در این راستا عزم پلیس جدی است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد