سرویس: استان ایلام
کد خبر: 22116
|
13:34 - 1395/05/18
نسخه چاپی

حاشیه نگاری ایلام بیدار از مراسم روز خبرنگار؛

چهار ساعت برای هیچ!

چهار ساعت برای هیچ!
مراسم روز خبرنگار در ایلام با حاشیه ای زیادی همراه شد که در نهایت موجبات نارضایتی جمعی از خبرنگاران شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر ايلام بيدار، مراسم روز خبرنگار با حضور جمعی از اهالی رسانه و مطبوعات و نیز برخی مدیران در محل مجتمع فرهنگی هنری اداره ارشاد شهرستان ایلام برگزار شد؛ این مراسم با حاشیه هایی همراه بود.

*حضور غیر خبرنگاران در این مراسم بسیار چشمگیر بود به طوری که سالن ارشاد اسلامی شهر ایلام به عنوان مکان برگزاری مراسم شاهد چهره های ناشناس بسیاری بود که برای خبرنگاران ناشناخته بودند.

*بر خلاف اعلام قبلی،محمد رضا مروارید استاندار ایلام در این مراسم حضور پیدا نکرد.

*معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام، مدیر کل کمیته امداد، مدیر کل تعزیرات حکومتی و مدیر کل صدا و سیمای ایلام از معدود مدیرانی بودند که برای تجلیل از خبرنگاران در این مراسم حضور پیدا کرده بودند.

*نمایندگان استان ایلام در این مراسم حضور نداشتند و البته در میانه برنامه مجری برنامه پیامی از طرف سلام امینی، نماینده مردم ایلام در مجلس قرائت کرد که به دلیل حضور در کمیسیون انرژی مجلس نتوانسته در مراسم شرکت کند.

*در این مراسم از خانواده های درگذشتگان عرصه خبر و اطلاع رسانی و همچنین آیت فرجی و پرویز طهماسبی از پیشکسوتان این عرصه تجلیل شد. 

*خانه مطبوعات در این مراسم از محمدرضا مروارید استاندار ایلام ، انوار شکیب انصاری و علی حیدری بیگی به عنوان دست اندکاران برگزاری نخستین جشنواره فرامرزی مطبوعات و خبرگزاری ها که اردیبهشت ماه امسال برگزار شد تقدیر کرد. 

*گوشه ای از مشکلات اهالی مطبوعات و رسانه در قالب شعر طنز قرائت شد.

*معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام تا انتهای مراسم روز خبرنگار که قریب به چهار ساعت به طول انجامید،حضور داشت.

*پذیرایی ناقص برگزار کنندگان مراسم از دیگر حاشیه هایی بود که تعجب حاضران را برانگیخت.سهم پذیرایی برخی از خبرنگاران و شرکت کنندگان فقط آب بود.

*تریبون آزاداندیشی یکی از برنامه های این مراسم بود که با استقبال خبرنگاران مواجه گردید.

*یکی از خبرنگاران به انتقاد از روند عملکرد خانه مطبوعات پرداخت که این سخنان واکنش یکی از اعضای خانه مطبوعات را به همراه داشت،  بعد از این اقدام خبرنگار اعلام کرد تا بار دیگر خانه مطبوعات از رسانه ای شکایت نکرده سخنانم را تمام می کنم.

*لباس یکی از مدیران استانداری ایلام سوژه خبرنگاران شد،بسیاری اعتقاد داشتند وی لباسی را به تن کرده که شهرتش احمدی نژادی است.

*جلسه تا ساعت 23 شب ادامه داشت و با صرف شام در یکی از رستوران ها به اتمام رسید.

مراسم روز خبرنگار در حالی در استان ایلام بدون هیچ ابتکاری به پیان رسید که  پیش از این عبدالحمید کرمی، رئیس خانه مطبوعات استان ایلام در مصاحبه با خبرگزاری ایرنا ( استان ایلام ) از تجلیل خبرنگارانی خبر داد که بیشترین چاپ تولید خبر را در سال گذشته داشته اند و به همین دلیل  بسیاری از خبرنگاران از مرکز استان و شهرستان های در این مراسم حضور پیدکرده بودند که همگی دست خالی به منازل خود برگشتند.

این مراسم موجبات نارضایتی جمعی از  خبرنگاران را در پی داشت به طوری که بسیاری از آنان معتقد بودند برگزار نکردن این مراسم بسیار سنگین تر و بهتر بود.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب