سرویس: سیاسی
کد خبر: 2204
|
12:23 - 1392/01/29
نسخه چاپی

همایش 100 هزار نفری آزادی/

ورودی شرقی ورزشگاه ترافیک سرخپوشان هلال احمر/ سردادن شعار حمایت از تیم‌های ورزشی

ورودی شرقی ورزشگاه ترافیک سرخپوشان هلال احمر/ سردادن شعار حمایت از تیم‌های ورزشی
تاکنون حدود نیمی از ظرفیت ورزشگاه آزادی تکمیل شده است و برخی از زنان و مردان از شهرستان ها با لباس های محلی در این همایش حضور دارند.

به گزارشایلام فردا، همایش صد هزار نفري تجليل از اعضاي ستاد تسهيلات نوروزي در استاديوم آزادي در حالی امروز برگزار می شود که برخی از افراد و چهره‌های سیاسی، این همایش را انتخاباتی قلمداد کرده اند.

ورود به ورزشگاه آزادی از ساعات اولیه امروز آغاز شده که با حاشیه هایی همراه بوده که اهم این حاشیه ها به این شرح است:  

-سرخپوشان هلال احمر در ورودی شرقی ورزشگاه آزادی تجمع کرده و در حال ورود به ورزشگاه هستند.

-در ساعات اولیه ورود به ورزشگاه اینگونه به نظر می رسد که اکثریت قریب به اتفاق حاضران را نیروهای هلال احمر و راهداری کشور تشکیل می دهند.

-از نکات جالب توجه دیگر در حاشیه ورزشگاه، ریخته شدن تعداد بسیار زیادی از بطری های پر و خالی آب معدنی می باشد.

-ورودی های بانوان و آقایان به صورت جدا و مجزا در نظر گرفته شده است.

-برخی از دعوت شدگان از شهرهای مختلف، شعارهایی در حمایت از تیم‌های مختلف ورزشی از جمله استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و ... سر می دهند.

-تا لحظه انتشار این خبر، حدود نیمی از ظرفیت طبقه پایین و ۵ درصد از طبقه بالای ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی تکمیل شده است.

-پخش موسیقی از بلندگوها، همراه با حضور مختلط زنان و مردان در جایگاه ‌های مختلف ورزشگاه از دیگر حواشی این همایش است.

-برخی از زنان و مردان حاضر که از شهرستان های دیگر در این همایش حضور دارند از لباس های محلی خود استفاده کرده اند که این لباس های محلی شامل استان هایی همچون لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و ... می شود.

-بر روی سکوی دایره ای شکل وسط ورزشگاه،  30 الی 40 صندلی سفید رنگ قرار داده شده که به نظر می رسد مدعوین این همایش در آن مکان به اجرای برنامه می پردازند.

-بر روی پلاکاردهای نصب شده در ورزشگاه شعارهای مختلفی نوشته شده است که از جمله این شعارها می توان به عنوان سال جاری یعنی سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، مراسم تجلیل از خادمین ستاد تسهیلات سفرهای کشور، لبیک یا خامنه ای ، اللهم عجل لولیک الفرج  و یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه " امیدواریم ایام عید و تعطیلات نوروز به همه مردم ایران خوش بگذرد و این ایام را با شادی سپری کنند.

 

مرجع:دانا

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب