سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 21322
|
10:28 - 1395/04/08
نسخه چاپی

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام:

تشریح ویژه برنامه های آزادسازی مهران/ روز جهانی قدس از اولویت های برنامه سازان است

تشریح ویژه برنامه های آزادسازی مهران/ روز جهانی قدس از  اولویت های برنامه سازان است
شیروی گفت: صداوسیمای مرکز ایلام همزمان با سالروز افتتاح شبکه استانی ، سالروز آزادسازی مهران و روزجهانی قدس برنامه های ویژه ای را تدارک دیده است.

"علیرضا شیروی" مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار جهاد و مقاومت  ايلام بيدار ، با تشریح برنامه های مرکز ایلام در سالروز آزادسازی مهران گفت: صداسیمای مرکز ایلام در این روز بزرگ و تاریخی برنامه های ویژه را تدارک دیده اند تا عظمت این روز هرچه بیشتر معرفی شود.

وی با اعلام اینکه تمام زیرساخت و برنامه ریزی های برای این روز صورت گرفته  اظهار کرد: برنامه سازان مرکز در سه حوزه صدا، سیما و خبر وارد کار شدند و تمام تلاش خود را دارند تا بتوانند این روز رو هرچه باشکوهتر پوشش دهند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام با تشریح برنامه های حوزه صدا افزود: در این بخش ویژه برنامه جنگ وهار همدلی بصورت زنده در این روز پخش خواهد شد همچنین ضمن اختصاص تمام برنامه های  به سالروز آزاد سازی مهران ، ارتباط زنده با سایر شبکه های سراسری و استانی صدا را خواهند داشت.

شیروی ادامه داد: در بخش سیما نیز همکاران و برنامه سازان از ساعت 8 صبح آمادگی برقراری ارتباط با شبکه های استانی و سراسری را دارند.

وی تصریح کرد: ویژه برنامه سیما از ساعت 14 آغاز و تا ساعت 20 ادامه داشته و با دعوت از رزمندگان دفاع مقدس و کارشناسان در خصوص اهمیت این روز بحث و تبادل نظر خواهند داشت.

مدیرکل صداسیمای مرکز ایلام بیان کرد: مراسم ویژه آزاد سازی مهران نیز از ساعت 20 الی 24 بصورت زنده از مهران روی آنتن شبکه استانی سیما خواهد رفت.

شیروی از آمادگی حوزه خبر در این روز خبر داد و اظهار داشت: همکاران در این حوزه با ارائه گزارشات متنوعی اهمیت این روز بیش از پیش به مردم نشان داده و همچنین ارتباط های زنده با بخش های مختلف خبری خواهند داشت.

روز جهانی قدس از اولویت های برنامه سازان است

وی در ادامه به ویژه برنامه مرکز ایلام در روز جهانی قدس اشاره و گفت: روز جهانی قدس بعنوان یکی از گفتمان های اصلی انقلاب و امام راحل بوده و برهمین اساس نیز از اولویت های برنامه سازان صداوسیما نیز می باشد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام افزود: همکاران برنامه ساز از ساعت 8 و 30 دقیقه برنامه های این روز را کلید زده و ضمن دعوت از کارشناسان ، راهپیمایی مردم در این روز رو با شکوه تمام به نمایش می گذارند.

شیروی در پایان با تبریک سالروز افتتاح شبکه استانی بیان کرد: در این روز که مقارن با سالروز آزادسازی مهران بوده ویژه برنامه هایی را در نظر گرفته شده که در بخش های مختلف پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد