سرویس: ویژه انتخابات 94
کد خبر: 19980
|
22:36 - 1395/02/05
نسخه چاپی

واکنش دو تن از داوطلبین نمایندگی مجلس به قرار گرفتن نامشان در لیست اعتداگرایان؛

کاظم زاده:هیچ مرام نامه ای امضا نکرده ام/فلاحی:این اقدام بدون هماهنگی صورت گرفته است

کاظم زاده:هیچ مرام نامه ای امضا نکرده ام/فلاحی:این اقدام بدون هماهنگی صورت گرفته است
سارا فلاحی و شادمهر کاظم زاده قرارگرفتن نامشان در لیست اعتدالیون برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را تکذیب کردند.

به گزارشايلام بيدار به نقل از کانال تلگرامیایلام بیدار،به دنبال انتشار لیست نامزدهای اعتدالگرا برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور و قرار گرفتن نام سارا فلاحی و شادمهر کاظم زاده در این لیست،این دو داوطلب این اقدام را بدون هماهنگی دانسته و آن را تکذیب کردند.

فلاحی:این اقدام بدون هماهنگی صورت گرفته است

سارا فلاحی داوطلب دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ایلام،در گفتگوی اختصاصی با کانال ایلام بیدار گفت:بنده ضمن احترام به تمام جناحهاو جریان های سیاسی بارها اعلام کرده و باز اعلام می نمایم که به هیچ جریان سیاسی وابسته نبوده و نیستم. 

فلاحی ادامه داد: ضمن این که حمایت تمام جریان های سیاسی از خود را محترم می شمارم اعلام می کنم که در گفتمان مستقل اینجانب منافع ملی و مصلحت تمام مردم استانم لحاظ خواهد شد. 
وی تاکید کرد: این اقدام بدون هماهنگی صورت گرفته است و لازم است که احزاب اخلاق اسلامی را رعایت نمایند.

کاظم زاده:مشی من دفاع از گفتمان انقلاب اسلامی است

شادمهر کاظم زاده داوطلب دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دهلران ضمن ابراز ناراحتی از قرارگرفتن نامش در این لیست بدون هماهنگی گفت:ضمن احترام برای حمایت احزاب از اینجانب،یک بار برای همیشه تکرار می کنم،بنده هیچ مرام نامه ای برای اصلاح طلبان و اعتدالیون امضا نکرده ام و هیچ وابستگی به آنها ندارم.

وی ادامه داد:باز هم تاکید می کنم مشی بنده دفاع از گفتمان انقلاب اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و اطاعت از دستورات ولی فقیه است و با توجه به تاکیدات رهبری اگر نماینده شوم از دولت در چارچوب قانون حمایت کرده و هر جا هم که لازم باشد در جهت منافع نظام و مردم قطعا انتقاد خواهم کرد.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد