سرویس: ویژه انتخابات 94
کد خبر: 19685
|
19:53 - 1395/01/20
نسخه چاپی

واکنش داوطلبین استان ایلام به انتشار لیست اصلاح طلبان؛

امینی:به اصلاح طلبان گفتم که میثاق نامه را امضا نمی کنم/کاظم زاده:هیچ تفاهم نامه ای با اصلاح طلبان امضا نکرده ام

امینی:به اصلاح طلبان گفتم که میثاق نامه را امضا نمی کنم/کاظم زاده:هیچ تفاهم نامه ای با اصلاح طلبان امضا نکرده ام
داوطلبین راه یافته به دور دوم انتخابات در استان ایلام به انتشار نام آنها در فهرست اصلاح طلبان واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار سیاسیایلام بیدار،در این روزهای منتهی به 10 اردیبهشت و برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی، احزاب مختلف اصلاح طلبان با توجه به اینکه از جایگاه مردمی مناسبی برخوردار نیستند و در  سال های اخیر با اقدامات نامناسب خود از جمله فتنه 88 موجب ایجاد دل زدگی در مردم شده اند سعی دارند با گنجاندن نام افراد موجه در لیست های خود، رای جمع کنند.

در روز های گذشته، لیست ائتلاف امید و همچنین اعتدال و توسعه به عنوان به دو حزب اصلی اصلاح طلبان منتشر شد که در آن فهرست اسامی داوطلبین مورد حمایت آنها ذکر شده بود.

در این فهرست و در استان ایلام،برای حوزه انتخابیه ایلام،آقایان جلال میرزایی(ائتلاف امید) و سلام امینی(توسعه و اعتدال) و برای حوزه انتخابیه دهلران آقای شادمهر کاظم زاده(ائتلاف امید)گنجانده شده بود.

 انتشار این اسامی با واکنش های بسیاری در محافل سیاسی استان روبرو شد و دو تن از داوطلبین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما به این موضوع واکنش نشان دادند.

امینی:به اصلاح طلبان گفتم که میثاق نامه را امضا نمی کنم

سلام امینی داوطلب راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلام بیدار و در واکنش به قرار گرفتن نامش در فهرست اصلاح طلبان گفت: اعضای حزب اعتدال وتوسعه چندین جلسه با بنده مذاکره کردند، ولی بنده میثاق نامه این حزب را امضاء نکردم.
وی ادامه داد:بنده با دولت تعامل دارم، قرار است ما برای مردم کاری کنیم و بدون تعامل با دولت کاری حاصل نمی شود وتجربه این موضوع را هم داریم.
امینی افزود:در دوران اصلاحات آقای یاری و در دوران اصولگرایی آقای قنبری را به مجلس فرستادیم که هردوی آنها دو نماینده زبده بودند ولی چون در اقلیت قرار گرفتند و ضد دولت شدند آن طور که باید و شاید است مردم منتفع نشدند.
داوطلب راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه ایلام ادامه داد:به همین خاطر تاکید می کنم که بنده مستقل هستم اما با دولت تعامل دارم.
امینی ادامه داد:اصلاح طلبان (اعتدال وتوسعه) گفتند که میثاق نامه را امضا کنم ولی بنده گفتم که میثاق نامه را امضاء نمی کنم.
وی در ادامه و در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه،آیا رسما به اصلاح طلبان وابستگی دارید، گفت:رسما که مکتوب باشد خیر.همچنان مستقل هستم ولی دیدگاه تعاملی با دولت دارم و استقلال خود را حفظ می کنم.
وی افزود:هرکسی که به من رای بدهد مخلصش هم هستم اما به چه میزان بنده در مقابلش متعهد باشم آن هم بستگی دارد که آنها چه توقعاتی از بنده داشته باشند.
امینی عنوان کرد:اعضای حزب اعتدال وتوسعه گفتند که از شما حمایت می کنیم، ولی هیچگونه تفاهم نامه مکتوبی بین ما رد وبدل نشده است.
وی ادامه داد:آنها گفتند که از دولت حمایت می کنید،که من هم در پاسخ گفتم تا زمانی که به نفع مردم باشد حمایت می کنم ولی در غیر اینصورت انتقاد هم می کنم.
امینی تاکید کرد:تاکنون رسما میثاق نامه نه تنها حزب اعتدال وتوسعه بلکه هیچ حزب دیگری را امضاء نکرده ام و به نظر خودم استقلال خود را حفظ کنم بهتر است.

کاظم زاده:هیچ تفاهم نامه ای با اصلاح طلبان امضا نکرده ام

شادمهر کاظم زاده داوطلب راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه دهلران در گفتگو با خبرنگار سیاسی  ایلام بیدار و در واکنش به انتشار نام وی در لیست ائتلاف امید گفت:بنده همانطور که قبلا گفته ام مستقل بوده و هیچ منشور یا تفاهم نامه ای با اصلاح طلبان امضا نکرده ام.

کاظم زاده ادامه داد:تفکر و دیدگاه بنده حمایت از گفتمان انقلاب اسلامی و ولایت فقیه می باشد و براساس سخنان مقام معظم رهبری نمایندگان مکلف هستند با دولت تعامل لازم را داشته باشند اما هر جا هم اقتضا کند به خاطر مردم و در جهت منافع نظام انتقادات خود را مطرح خواهم کرد.

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد