سرویس: ویژه انتخابات 94
کد خبر: 19181
|
18:08 - 1394/12/08
نسخه چاپی

مردم دره شهر از قانون شکنان اعلام برائت کردند؛

شادمهر کاظم زاده:به قانون تمکین می کنیم/فرمانده انتظامی استان:برخی به دنبال نا امن کردن انتخابات هستند

شادمهر کاظم زاده:به قانون تمکین می کنیم/فرمانده انتظامی استان:برخی به دنبال نا امن کردن انتخابات هستند
حوادث صورت گرفته به دنبال ابهام به وجود آمده در تعداد آرا "شادمهر کاظم زاده" داوطلب انتخابات در حوزه انتخابیه دهلران ایجاد شد،هواداران وی معتقدند که کاظم زاده آرا قانونی برای راه یافتن مستقیم به مجلس را کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار سیاسیایلام بیدار،با اعلام نتایج شمارش آرا در حوزه انتخابیه دهلران،آبدانان،دره شهر و بدره متاسفانه یک اقلیت بسیار اندک با سو استفاده از احساسات پاک مردم ولایت مدار شهر دره شهر از صبح امروز حواشی زیادی در این شهر ایجاد کرد.

این اقلیت با پرتاپ سنگ به ساختمان های دولتی و ایجاد خسارت به اموال،موجب سلب آسایش و آرامش مردم شهر را فراهم کرده است که خوشبختانه با دخالت نیروهای انتظامی هم اکنون آرامش به دره شهر بازگشته است.

حوادث صورت گرفته به دنبال ابهام به وجود آمده در تعداد آرا "شادمهر کاظم زاده" داوطلب انتخابات در حوزه انتخابیه دهلران ایجاد شد،هواداران وی معتقدند که کاظم زاده آرا قانونی برای راه یافتن مستقیم به مجلس را کسب کرده است.

کاظم زاده:به قانون تمکین می کنیم

 کاظم زاده داوطلب راه یافته به دور دوم انتخابات در این حوزه انتخابیه با حضور در جمع هواداران خود گفت: از عزت و افتخاری که با حضور خود در حق جامعه اسلامی روا داشتید ممنونم.

وی با بیان اینکه هیچ موضوعی با شلوغی حل نمی شود، اظهار کرد: با تمکین به قانون اجازه دهیم همه چیز در کمال آرامش انجام شود.

کاظم زاده افزود: هرگونه اماری قانونی که اعلام شود برای ما ارزشمند است و به آن تمکین خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه  منتظر نتیجه قانونی هستیم، خاطرنشان کرد: هرگونه حرکت غیر قانونی  باعث اسیب رسیدن به مردم و جامعه خواهد شد.

اعلام برائت هواداران کاظم زاده از قانون شکنان

برخی از هواداران شادمهر کاظم زاده نیز در گفتگو با خبرنگار ما ضمن اعلام برائت از رفتار نسنجیده برخی افراد که به نام هواداران کاظم زاده صورت گرفته است اعلام کردند که هواداران واقعی شادمهر کاظم زاده تابع قانون هستند و اعتراض های خود را فقط از طریق مجازی قانونی دنبال کنند و هرگونه قانون شکنی در این زمینه محکوم است.

سردار دولتی:برخی به دنبال نا امن کردن انتخابات هستند

سردار "علی دولتی" فرمانده انتظامی استان ایلام در جمع معترضین به نتایج انتخابات درشهرستان دره شهر گفت: شعار دادن و تجمعات غیر قانونی جز لطمه به وجهه شهر، خوشحال کردن دشمنان و بی نظمی هیچ ثمره ای ندارد.

وی با بیان اینکه هدف دشمن بهم خوردن انتخابات است، اظهار کرد: اگر کسی به نتایج انتخابات اعتراضی دارد در چهارچوب قانون پیگر حق و حقوق خود باشد.

دولتی افزود: متاسفانه برخی با سو استفاده از اینگونه تجمعات به دنبال زیر سوال بردن انتخابات و ایجاد فضای نا امنی هستند، که در همین راستا تعدادی از آنها شناسایی و قطعا با انان برخورد قانونی می شود.

وی با بیان اینکه همه باید در چهارچوب قانون حرکت کنیم، تصریح کرد: به همگی اطمینان می دهم هیچگونه شائبه ای در بحث انتخابات حوزه جنوب استان ایلام وجود ندارد.

این مقام نظامی یادآور شد: نیروی انظامی در راستای ایجاد امنیت و ارامش مردم، با سو استفاده کنندگان و ناقضان قانون بشدت برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطر نشان کرد: مردم دره شهر مردمی شهید پرور، ولایتمدار، متعهد و با فرهنگی هستند که مطمئنن با کمک به نیروی خدمتگذار پلیس از بروز هرگونه بی قانونی جلوگیری خواهند کرد.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد