سرویس: استان ایلام
کد خبر: 18210
|
12:49 - 1394/10/16
نسخه چاپی

فرماندار ایلام:

داوطلبان انتخابات خطوط قرمز نظام را راعایت کنند

داوطلبان انتخابات خطوط قرمز نظام را راعایت کنند
ناصر خوش خبر گفت: گروه های سیاسی و داوطلبان انتخابات خطوط قرمز نظام را رعایت کنند.

به گزارشايلام بيدار، "ناصر خوش خبر"، فرماندار ایلام در نشست شورای اداری استان به مناسبت دهه فجر و دو انتخابات پیش رو گفت: مسئولان بایستی با فراهم کردن مولفه های لازم از آمادگی کاملی برای دهه فجر امسال برخوردار باشند.

وی اظهار کرد: بایستی در این دهه خدمات ارزنده نظام برای مردم بازگو شود و نقش مدیران در این میان بسیار حائز اهمیت است.

این مسئول افزود: مدیران دستگاه های اجرایی بایستی برنامه های لازم را برای این دهه تنظیم و تدوین کنند و مباحث اقتصاد مقاومتی و برنامه های دولت را پیگیری کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان ایلام ادامه داد: مسئولان کمیته های ستاد دهه فجر نیز باید به این مهم اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی از مدیران خواست تا اقداماتی که دولت تاکنون انجام داده را برای مردم گزارش دهند و از ارائه گزارشات کذب پرهیز کنند.

فرماندار ایلام در ادامه به مبحث انتخابات اشاره و گفت: دولت مجری انتخابات است و این انتخابات بایستی در هر شرایطی انجام گیرد.

خوشخبر بیان کرد: از انجا که انتخابات یک کار جمعی است لذا همراهی سایر دستگاه های اجرایی را نیز می طلبد و بایستی همه پای کار باشند و احساس مسئولیت کنند.

وی با بیان اینکه اسفند ماه امسال یک بار دیگر چهره مردم سالاری دینی به رخ جهانیان نمایان خواهد شد، عنوان کرد: حضور و پشتیبانی مردم باعث تداوم انقلاب اسلامی شده است.

این مسئول اضافه کرد: امکانات دولتی بایستی برای برگزاری انتخابات استفاده شود نه حمایت از کاندیدای خاص و برای این منظور بایستی ماشین های اداری در ساعات غیراداری جز در موارد خاص استفاده نشود.

رئیس شورای اداری شهرستان ایلام از آمادگی های لازم برای استقرار شعب رأی در شهر ایلام خبر داد و گفت: بایستی موانع لازم در این اماکن رفع شود.

فرماندار ایلام تأکید کرد: در ساعات اداری تبلیغ برای کاندیدا ممنوع است و بایستی مراقب این گونه تحرکات در ادارات بود.

خوشخبر با بیان اینکه هر چه به انتخابات نزدیکتر می شویم بحث ها و جلسات داغ تر می شوند، گفت: در این راستا همه طیف ها چه اصولگرا و چه اصلاح طلب بایستی مجوزهای لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه هیچ محدودیتی برای برگزاری جلسات با طیف های مختلف وجود ندارد، گفت: خطوط قرمز بایستی در این جلسات رعایت شود و با کسانی که ولایت فقیه، نظام و قوانین را زیر سوال ببرند به شدت برخورود خواهیم کرد.

 

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب