سرویس: استان ایلام
کد خبر: 18187
|
12:09 - 1394/10/15
نسخه چاپی

یک فعال سیاسی در گفتگو با ایلام بیدار:

عقب ماندگی فکری مانع حضور مسئولان در مراسم 9 دی شد/ جلسه گذاشتن و خارج شدن از استان دیگر نخ نما شده است

عقب ماندگی فکری مانع حضور مسئولان در مراسم 9 دی شد/ جلسه گذاشتن و خارج شدن از استان دیگر نخ نما شده است
علی اصغر شریفی راد گفت: مسئولی که در مراسمات مردمی شرکت نکند آن مسئول جمهوری اسلامی لیاقت این عنوان را ندارد.

دکتر "علی اصغر شریفی راد"، فعال سیاسی در گفتگو با خبرنگار سیاسیایلام بیداردر خصوص عدم حضور مسئولان استانی در مراسم 9 دی گفت: 9 دی بعنوان نماد حرکت مرم بصیر ایران در دفاع و حمایت از آرمان های حضرت امام راحل و ولایت فقیه بود.

وی اظهار کرد: در این راستا هر کس از این قافله عقب بماند نشان از عقب ماندگی فکری او دارد.

این فعال سیاسی افزود: انتظاری که قاطبه ملت با توجه به اینکه مسئولان خود را سردمدار حرکت های انقلابی می دانند این است که آنها را در این گونه مراسمات در صف اول مشاهده کنند.

شریفی راد ادامه داد: عدم حضور مسئولان در مراسم 9 دی قطعا سوال برانگیز بوده و باید پاسخگو باشند؛ روی آوردن به برخی اقدامات از جمله جلسه گذاشتن و از استان خارج شدن دیگر نخ نما شده و مردم قطعا از اهداف پشت پرده این جلسات خبر دارند.

وی بیان کرد: طبیعتا آن کسی که در مراسم 9 دی شرکت نمی کند، خود از همراهی با مردم عقب مانده و نمی تواند خود را همراه با مردم ببیند و از قافله انقلاب و حامیان ولایت فقیه جا مانده است.

این فعال سیاسی عنوان کرد: ما برای دفاع از ولایت دو گونه اقدام داریم؛ یکی زبانی و دیگری؛کسانی که در این مراسم حضور پیدا نکردند از اقدام عملی در حمایت از نظام و امام راحل و مقام معظم رهبری کوتاهی کردند.

شریفی راد در خصوص اینکه برخی با بیان اینکه حماسه 9 دی مردمی است و بگذارید مردمی بماند درصدد توجیه عدم حضور مسئولان در مراسم 9 دی هستند؛ گفت: اگر مسئولان ما مردمی نیستند پس تکلیف خود را مشخص کنند و اگر مردمی هستند در مراسمات باید حضور داشته باشند.

وی تصریح کرد: در واقع کل حرکت های انقلاب مردمی بوده و این حرکات مبتنی بر قدرت توده های مردمی بوده و محور تعادل نظام جمهوری اسلامی ایران، حضور مردم است.

این فعال سیاسی تأکید کرد: لذا مسئولی که با مردم ارتباط نداشته باشد و در مراسمات مردمی شرکت نکند، آن مسئول جمهوری اسلامی، لیاقت این عنوان را ندارد.

 

انتهای پیام/س 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب