سرویس: استان ایلام
کد خبر: 18167
|
13:34 - 1394/10/14
نسخه چاپی

مسئول حوزه نمایندگی سپاه امیرالمؤمنین(ع):

برخی شب می خوابند و صبح خاطره می سازند/ دشمن به دنبال نفوذ در رسانه ها است

برخی شب می خوابند و صبح خاطره می سازند/ دشمن به دنبال نفوذ در رسانه ها است
حجت الاسلام جلیلیان گفت: دشمن به دنبال نفوذ در رسانه ها است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ايلام بيدار ُ‌ حجت الاسلام و المسلمین "شمس الله جلیلیان"، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات با اشاره به شهادت شیخ باقر النمر توسط حکام ظالم سعودی گفت: تبعات این اقدامات از سوی رژیم فاسد آل سعود دامن آنها را خواهد گرفت.

وی اظهار کرد: جرم این گونه علما تنها این است که عقیده بر آزادی بیان و عقیده دارند و بر همین اساس به شهادت می رسند.

این مسئول افزود: در حقیقت یکی از مواردی که دشمن آن را دنبال می کند ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی است و امریکا و اسرائیل در این میان بیشترین سود را می ربرند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در ادامه گفت: رهبری به صورت مرتب تأکید بر بحث نفوذ دارند و در این زمینه تاکنون بیش از 70 بار از این عنوان استفاده کرده اند.

جلیلیان ادامه داد: البته از ابتدای انقلاب بحث نفوذ مطرح بوده اما آنچه مهم است اینکه در دوران پسابرجام خطر نفوذ کشور را بیشتر تهدید می کند.

وی بیان کرد: دشمن بعد از اینکه پی برد از طریق تقابل نمی تواند مانع جمهوری اسلامی شود لذا از طریق تعامل درصدد رخنه و نفوذ در مراکز حساس کشور است.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به اینکه نظام هایی هستند که با کوچکترین اشاره به نظام دیگری تغییر پیدا می کنند لذا مطرح کردن نفوذ بیانگر اقتدار نظام اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه دشمن راهبرد تعامل را به جای تقابل برای پیشبرد سیاست های خود در پیش گرفته گفت: مهمترین خطر نفوذ در دو بخش فرهنگی  و سیاسی است که بهد از برجام بیشتر مطرح است.

جلیلیان خاطرنشان کرد: در حال حاضر و با وجود مذاکرات طولانی مدت و توافقات صورت گرفته اما امریکا باز اقدام به تحریم هایی می کند و این نشان می دهد که توطئه دشمن تمام شدنی نیست.

این روحانی عنوان کرد: البته برخی اوقات گفتاری برای مقابله با این حرکات امریکا لازم است تا جواب داده شود اما در داخل آنها را تندرو وافراطی خطاب می کنند که این صحیح نیست.

وی در ادامه با اشاره به عدم حضور برخی مسئولان در مراسم 9 دی نیز گفت: برخی ها در مراسم 9 دی جلسه می گذارند و در این مراسم حضور پیدا نکردند و از آنجا که دشمن به دنبال نفوذ است لذا باید مراقب این گونه حرکات بود.

این مسئول خواص بایستی در شرایط خاص تجزیه و تحلیل داشته باشند و چنانچه مسائل حزبی و سیاسی پشت این قضیه است نباید مراسم های ملی و انقلابی را درگیر با این مسائل کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام اشاره کرد: در این میان رسانه ها هم برای مباحث نفوذ وظایف خطیری را بر عهده دارند که خوب حرف زدن، معیار قرار دادن کلام رهبری و امام راحل و توجه به نیازهای جامعه با معیارهای ارزشی از جمله آن است.

جلیلیان یکی از ابعاد نفوذ دشمن را رسانه عنوان کرد و افزود: رسانه ها بایستی هوشیار بوده و تحولات را خوب ارزیابی کنند.

راهبرد دشمن نفوذ به کرسی های مجلس و خبرگان رهبری است

این روحانی در ادامه با اشاره به مبحث انتخابات نیز گفت: یکی از راه های نفوذ دشمن دسترسی به کرسی های مجلس و خبرگان است به طوری که امار بالای داوطلبان حکایت از این موضوع دارد.

وی تصریح کرد: راهبرد دشمن در انتخابات گماردن افرادی با سلایق غربی در مجلس است که این روش توسط دشمن در مجلس خبرگان به حذف تفکر انقلابی اعتقاد دارد.

این مسئول با تدکید بر اینکه سپاه در انتخابات دخالت نمی کند اظهار کرد: سپاه در این راستا نه علیه کسی است و نه از کسی حمایت خواهد کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام البته اگر کسی بر خلاف نظام و رهبری گامی بردارد سپاه قطعا تذکرات لازم را خواهد داد اما ممکن است برخی آن را بر علیه کسی بپندارند که این گونه نیست بلکه تنها در راستای نظام است و در این زمینه ما جایگاه سربازی خود را با کسی معامله نخواهیم کرد و آنچه که سپاه به دنبال آن است حضور حداکثری در انتخابات است.

این روحانی در ادامه ضمن انتقاد از بیان شورایی کردن رهبری نیز گفت: کسانی که خود نمی توانند خانواده خود را کنترل کنند چگونه دم از شورای رهبری می زند؟ اینکه برخی شب ها می خوابند و صبح خاطره می شازند به کنار اما وقتی خانواده ای که ارکان نظام را زیر سوال برده انتظاری جز این نیست.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد