سرویس: سیاسی
کد خبر: 18098
|
16:25 - 1394/10/10
نسخه چاپی

واکنش فرزندشهیدشعبانی به اجرای کنسرت درسالن شهدای قلاویزان:

بی تدبیری در پاسداشت ارزش های انقلاب هویداست/ مسئولان باعث رنجش خانواده های شهدا نشوند

بی تدبیری در پاسداشت ارزش های انقلاب هویداست/ مسئولان باعث رنجش خانواده های شهدا نشوند
حمزه شعبانی گفت: پاسداشت ارزش های انقلاب باید بعنوان یک مهم سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد نه آنکه به این ارزش ها بی حرمتی کنند.

"حمزه شعبانی"، فرزند سردار شهید علیمرد شعبانی از فرماندهان دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار اجتماعیایلام بیداردر خصوص برگزاری کنسرت موسیقی در سالن شهدای قلاویزان گفت: اینکه چرا باید در یک سالن که به نام مقدس شهدا مزین شده کنسرت موسیقی برپا شود سوالی است که مسئولان امر باید پاسخگوی آن باشند.

وی اظهار کرد: برپایی کنسرت در سالنی که به نام مقدس شهدا است بی حرمتی به شهدا و خانواده های آنان است.

این یادگار شهید افزود: با توجه به اینکه سالن های کثیری در سطح شهر ایلام برای برپایی این گونه برنامه ها دارد برگزاری کنسرت در این گونه اماکن مقدس به نام شهدا جای هیچ گونه توجیهی ندارد.

فرزند سردار شهید علیمرد شعبانی ادامه داد: پاسداشت ارزش های انقلاب باید بعنوان یک مهم سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد نه آنکه به این ارزش ها بی حرمتی کنند.

وی بیان کرد: بدون شک برپایی چنین برنامه هایی در این گونه اماکن مقدس با زنده نگه داشتن یاد شهدا در تضاد است.

این یادگار شهید در ادامه با اشاره به حماسه 9 نهم دی ماه و حضور گسترده مردم ایلام در این مراسم گفت: مردم استان با حضور خود در این مراسم بار دیگر با آرمان های امام راحل و رهبر و معظم انقلاب تجدید پیمان کردند و لبیک گویان مشت محکمی بر سینه دشمنان نظام و رهبری زده اند.

شعبانی تأکید کرد: با توجه به فضای انتخاباتی پیش رو افکار پوسیده ای درصدد مسموم کردن فضا هستند که باید با به کارگیری فرامین امام خامنه ای (مدظله العالی) مسیر را روشن تر ادامه دهیم تا سرافراز و سربلند از این فضای سیاسی بیرون آییم.

حمزه شعبانی، دارای مدرک دکترای روابط بین الملل و علوم سیاسی از دانشگاه علامه طباطبایی است، وی هم اکنون مدرس دانشگاه و استاد دروس قرآنی است.

 

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد