سرویس: ویژه انتخابات 94
کد خبر: 18097
|
11:33 - 1394/10/10
نسخه چاپی

فرزند شهید روح اله فردیس:

برگزاری کنسرت در سالن شهدای قلاویزان توهین به خانواده شهداست

برگزاری کنسرت در سالن شهدای قلاویزان توهین به خانواده شهداست
عمار فردیس فرزند شهید روح اله فردیس گفت:اگر مسئولین امر اصرار دارند که کنسرت موسیقی در سالن شهدای قلاویزان برگزار کنند حداقل نام سالن را تغییر دهند تا به نوعی به شهدا و خانواده های آنان هم توهین نشود.

عمار فردیس فرزند شهید روح اله فردیس در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعیایلام بیدار،ضمن ابراز تاسف از اخذ مجوز برای اجرای کنسرت موسیقی در سالن شهدای قلاویزان گفت:متاسفانه شاهد هستیم که در سالنی که مزین به نام شهدا می باشد،قرار است کنسرت موسیقی برگزار شود.

وی ادامه داد:ما به هیچ وجه مخالف کنسرت و یا شادی نیستیم،حرف ما این است که حداقل حرمت نام این سالن حفظ شود.

فردیس با بیان اینکه چندین سالن ورزشی در سطح شهر ایلام وجود دارد،افزود:متولیان امر چه اصراری دارند که این کنسرت در سالن شهدای قلاویزان برگزار شود،سالن های زیادی از جمله سالن نشاط هم در سطح شهر وجود دارد که تا کنون میزبان چندین کنسرت بوده است.

  وی اظهار کرد:اگر مسئولین امر اصرار دارند که کنسرت موسیقی در سالن شهدای قلاویزان برگزار کنند حداقل نام سالن را تغییر دهند تا به نوعی به شهدا و خانواده های آنان هم توهین نشود.

فردیس تاکید کرد:انتظار خانواده شهدا از مسئولین امر بخصوص اداره کل ارشاد استان ایلام و تربیت بدنی این است که اجازه برگزاری کنسرت در این سالن را ندهند.

وی گفت: ما انتظار داشته و داریم که این گونه سالن ها محلی برای گرامی داشت نام و یاد و خاطره ی شهدا باشد نه اینکه خاطر خانواده معظم شهدا را مکدر کنند.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب