سرویس: سیاسی
کد خبر: 17080
|
08:51 - 1394/08/03
نسخه چاپی

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با ایلام بیدار:

نامه رهبری به رئیس جمهور متضمن منافع ملی است/ دولت راه های نفوذ دشمن را ببندد

نامه رهبری به رئیس جمهور متضمن منافع ملی است/ دولت راه های نفوذ دشمن را ببندد
عمران علیمحمدی گفت: مجلس و دولت باید در راستای منافع ملی حرکت کنند و در این زمینه بیانات رهبری فصل الخطاب همه باید باشد.

"عمران علیمحمدی"، نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسیایلام بیداردر خصوص نامه اخیر رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور درباره برجام گفت: اجرای تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص برجام منافع ملی را به دنبال خواهد داشت.

وی اظهار کرد: معظم له با درایت کامل اقدام به تهیه این نامه کردند که بی شک در راستای عزت و سربلندی کشور و تأمین منافع ملی است.

این نماینده مجلس افزود: برجام دارای نقاط ضعفی است که با مصوبه اخیر مجلس و تأکیدات مقام معظم رهبری در این نامه نقاط ضعف عنوان شد که با اجرای دستورات معظم له از سوی مسئولان منافع ملی و عزت جمهوری اسلامی را به دنبال دارد.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: با حرکت در راستای دستورات مقام معظم رهبری می توان بخش عمده ای از مشکلات اقتصادی کشور فائق آمد.

علیمحمدی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب دراین نامه از خدمات دولت و مجلس و تیم هسته ای تقدیر کرده اند که نشان از همدلی و همزبانی بین مسئولان کشور دارد.

نماینده مردم ایلام در مجلس اضافه کرد: نکته دیگری که در این نامه باید به ان تأکید داشت تأکیدات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی است که هم دولت و هم مجلس باید در راستای اجرایی شدن ان گام های مؤثر و عملیاتی بردارند.

وی تصریح کرد: رژیم امریکا هیچ وقت قابل اعتماد نبوده و نخواهد بود و لذا به خاطر حفظ منافع ملی کشورمان بایستی در مناسبت های ملی ضمن حفظ وحدت هوشیار باشیم.

این نماینده مجلس تأکید کرد: بایستی مراقب نفوذ دشمن در حوزه های مختلف اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی باشیم.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در این زمینه ضرورت دارد تا حوزه های نفوذ دشمن در برجام کاملا بسته شود چرا که تمام هدف دشمن نفوذ و رخنه در نظام جمهوری است.

علیمحمدی افزود: مجلس و دولت باید در راستای منافع ملی حرکت کنند و در این زمینه بیانات رهبری فصل الخطاب همه باید باشد.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس ابراز کرد: با تلاش و هوشیاری همه مسئولان امید است بتوانیم گام های مؤثری در راستای مشکلات مردم بردایم.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب