سرویس: استان ایلام
کد خبر: 16680
|
08:10 - 1394/07/14
نسخه چاپی

امام جمعه دره شهر:

ستاد استقبال از زائران حسینی در دره شهر تشکیل شد

ستاد استقبال از زائران حسینی در دره شهر تشکیل شد
امام جمعه دره شهر از تشکیل ستاد استقبال از زائران حسینی در این شهرستان خبر داد.

به گزارشایلام بیداربه نقل ازسیمره خبر، حجت الاسلام "محمدجواد قنبر بیگی"، امام جمعه دره شهر گفت: خیلیها به دلایل مختلف توفیق زیارت امام حسین (ع) را پیدا نمی کنند اما می توانند توفیق خدمتگذاری به زائران حسینی را داشته باشند.

وی اظهار کرد: با توجه به عنایات سید الشهدا (ع) شهرستان دره شهر بعنوان یکی از مناطق عبور کاروانها و زائرین اربعین انتخاب شده است.

قنبر بیگی با بیان اینکه  به همین منظورستاد استقبال از زائران حسینی در شهرستان تشکیل شده است، افزود: تمامی مساجد، خوابگاههای اداری و مراکز اقامتی شهرستان آمادگی پذیرایی از زائرین اباعبدالله الحسین را دارند.

وی تصریح کرد: با توجه به سابقه میهمان نوازی و ارادت مردم دره شهر به اهل بیت (ع) مردم نیز در منازل خود از زائران پذیرایی کنند.

حجت الاسلام قنبر بیگی یادآور شد: حضور انبوه زائرین در دره شهر می تواند به معرفی هرچه بهتر این شهرستان تاریخی فرهنگی و مذهبی کمک کند.

وی تصریح کرد: با توجه به تجربه سال گذشته در استقبال از زائران، کمبودهایی وجود داشت که همه مسئولان در بخش‌های مختلف از هم‌اکنون خود را برای ارائه خدمات مطلوب و مناسب به زائران آماده کرده‌اند.

امام جمعه دره شهر خاطر نشان کرد: کسانی که قصد کمک معنوی و مالی را دارند نذورات خود را به ستاد استقبال تحویل دهند تا بصورت متمرکز در مسیر زائران خدمتگذاری کنیم.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب