سرویس: استان ایلام
کد خبر: 16433
|
11:52 - 1394/06/30
نسخه چاپی

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام خبر داد/

اجرای 135 برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ایلام

اجرای 135 برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ایلام
جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام در نشست خبری گفت:به مناسبت هفته دفاع مقدس 135 برنامه در سطح استان ایلام اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دفاع و امنیتایلام بیدار،سرهنگ پاسدار عبدالصاحب طهماسبی جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام در نشست خبری  که به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و با حضور اصحاب رسانه برگزار شد،با بیان اینکه سپاه پاسداران امیرالمومنین (ع) استان ایلام برای هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی را پیش‌بینی کرده است، گفت:: در این هفته قرار است در مجموع 135 برنامه متنوع در مناطق مختلف استان برگزار شود.

وی اظهار کرد: برگزاری نشست روشنگری، به صدا درآوردن زنگ مقاومت، پیاده‌روی و کوهپیمایی بسیجیان، به صدا درآوردن زنگ مدارس و مراسم بازگشایی مدارس با حضور مسئولین،بازسازی عملیات والفجر 3 در شهرستان مهران،افتتاح 25 پروژه طرح عمرانی و محرومیت زدایی و 50 پروژه اقتصاد مقاومتی و افتتاح و احداث مسجد،یک خانه عالم و یک غساله خانه و کمک های نقدی و غیر نقدی در مناطق محروم،همایش بزرگ رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس،برپایی بیمارستان تخصصی در مناطق محروم سیروان با ویزیت رایگان،همایش ایلات و طوایف و یادواره دو شهید مفقودالاثر و رونمایی از یادمان مقاومت مردمی و شهدای شهرستان ملکشاهی از جمله شاخص ترین برنامه های امسال می باشد.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام تصریح کرد: پخش مستند تلویزیونی در خصوص دفاع مقدس با همکاری صدا و سیما،مسابقات پیامکی،برنامه رادیویی زنده و استفاده از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس،برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوع دفاع مقدس،گردهمایی بزرگ بسیجیان در شهرستانها از دیگر برنامه های ویژه هفته دفاع مقدس در استان ایلام خواهد بود.

سرهنگ طهماسبی گفت: دوران دفاع مقدس یکی از برجسته‌ترین حوادث انقلاب اسلامی بود؛ ملت ایران اسلامی با ایثار و فداکاری تک به تک ورق‌های آن را رقم زدند.

وی تصریح کرد: هیچ‌گاه جهانیان ایثار، رشادت، از خودگذشتگی، قدرت و اقتدار ملت ایران اسلامی را فراموش نخواهند کرد.  

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: اکنون به واسطه تجربه هشت ساله دفاع مقدس ایران اسلامی به بزرگترین قدرت منطقه تبدیل شده و با اقتدار کامل از ایران اسلامی دفاع خواهد کرد.

وی ادامه داد: توان دفاعی، مقابله و ایستادگی ملت ایران اسلامی در برابر زورگویان و استکبار جهانی الگویی برای دیگر ملت‌های آزادی‌خواه جهان شده است.

عبدالصاحب طهماسبی خاطر نشان کرد: بر این اساس باید تفکر و فرهنگ بسیج و دفاع مقدس در جامعه امروزی ترویج شود و نسل جوان امروزی در جریان وقایع دوران دفاع مقدس قرار گیرند.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب