سرویس: استان ایلام
کد خبر: 16364
|
08:28 - 1394/06/25
نسخه چاپی

یادداشت روز/

اولویت های مهم در بررسی برجام

اولویت های مهم در بررسی برجام
هوشیاری در برابر نفوذ دشمن و سد کردن منافذی که احتمال رخنه میرود از اولویت های جدی است که اهتمام جدی تر دولت در این خصوص و ارتقاء سطح هوشیاری مسئولین امر را می طلبد.

به گزارشایلام بیداربه نقل ازایلام رصد، خش جلسات کمیسیون برجام از رسانه ی ملی در جهت  تنویر افکار عمومی و نیز نمود جایگاه نظارتی مجلس شورای اسلامی دارای آثار و نتایج مثبتی درفضای افکار عمومی ملت ایران بوده است.

مجلس شورای اسلامی به فرموده ی امام راحل(ره) در رأس امور است. این فرموده وزین اهتمام بنیانگذار جمهوری اسلامی به مردم سالاری دینی و جایگاه نمایندگان ملت دربعد تقنینی و نظارتی است.

سوالات نمایندگان، چالش های مباحثه، طرح جدی مسائل و ابهامات در حوزه برجام توسط نمایندگان که باعث شفافیت و شکل گیری دیدگاه جامع از برجام در اذهان مخاطبین گردیده نشان دهنده ی این واقعیت است که جامعه ایران به عنوان نماد مردم سالاری دینی بر خلاف تبلیغات دشمنان از ظرفیت بالای تکثر گرایی و پذیرنده اختلافات سلیقه ای جدی وچارچوب مند در دایره انقلاب و نظام جمهوری اسلامی می باشد.

پخش جلسات کمیسیون برجام از سویی دیگر این واقعیت که مردم ولی نعمت انقلاب هستند را به نمایش گذاشت و صحبت های موافقین و مخالفین ابعاد مختلف برجام را ظاهر ساخت و مردم به اطلاعات دقیق تر و شفاف ترو جامع تری در خصوص برجام دست پیدا کردند.

آنچه از این جلسات میتوان استنباط کرد همانا مردمی بودن نظام و حضور جدی ملت در تصمیمات مهم است.بر خلاف برخی کشورهای منطقه که مردم هیچ نقشی در تعیین سرنوشت خود ندارند ملت انقلابی ایران با حساسیت اهداف و آرمانهای انقلابی خود را تعقیب و در تمامی مراحل انقلاب حضور جدی و محسوس و تاثیرگذار دارند.

همچنین برخلاف رسانه هایی ک صرفا یک سویه عمل می کنند و تبلیغات تک سویه را دنبال می کنند رسانه ی ملی با جسارت و شجاعت در خور تحسین به عنوان رسانه ای انقلابی و منصف و بدور از بی عدالتی در پخش اخبار و رویدادهای سیاسی؛به احسن  وجه به پخش جدی نمایندگان در خصوص برجام و پاسخگویی مسئولین مذاکره کننده که به فرموده مقام معظم رهبری انصافا خوب ظاهر شدند، همت گمارد که قطعا تداوم این رویکرد انقلابی و سازنده میتواند از رسانه ی ملی ما الگویی برای سایر رسانه ها در منطقه بسازد کما اینکه این الگو دهی نیز هم اکنون نیز وجود دارد و رسانه ی ملی ما بعنوان رسانه انقلابی، حامی و راهبررسانه های ملی جریان مقاومت در منطقه غرب آسیا عمل می کند.

 در خاتمه یادآور می شود آتچه در مسئله برجام مهم است همانا، آرمان های انقلاب، عزت ملی، پیشرفت های ملت ایران، حمایت از مقاومت در منطقه، الگو بودن ایران برای مستضعفین جهان و پیروی محض از مقام معظم رهبری، این منادی وحدت و عزت و مجد و عظمت اسلام و ملت های مقاوم و مبارز اسلامی در برابر سلطه طلبی صهیونیسم و امپریالیسم جهانی است. هوشیاری در برابر نفوذ دشمن و سد کردن منافذی که احتمال رخنه میرود از اولویت های جدی است که اهتمام جدی تر دولت در این خصوص و ارتقاء سطح هوشیاری مسئولین امر را می طلبد.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد