سرویس: استان ایلام
کد خبر: 16023
|
08:11 - 1394/06/05
نسخه چاپی

آبدانان؛ شهر پروژه های نیمه تمام

آبدانان؛ شهر پروژه های نیمه تمام
این روزها به شهر پروژه های نیمه تمام تبدیل شده که از نمونه آن می توان به گاز رسانی، استخرشنا، ساختمان دانشگاههای پیام نور و آزاد، مسجد جامع و سد ورگر اشاره کرد.

به گزارشایلام بیداربه نقل ازآبدانان خبر، پروژه گاز رسانی به شهرستان آبدانان از سال 1389 با واگذاری به 11 شرکت پیمانکاری آغاز شد که هم اکنون  هم بعد از گذشت 5 سال و علی رغم وعده های قبلی که قراربود زمستان، بهار و تابستان امسال به بهره برداری برسد ، هنوز خبری از گاز نیست‌.

هفته دولت که وعده فرماندار این شهرستان  برای گاز رسانی به این شهرستان بود به پایان رسید اما همچنان انتقال گاز به این شهرستان صورت نگرفته و گاز همچنان رویایی است دست نیافتنی .
محمدی از شهروندان آبدانانی در گفتگو با آبدانان خبر گفت: گاز رسانی شهرستان آبدانان کی میخواهد از این هفت خوان رستم عبور کند و به مقصد برسد!؟
وی گفت: هر روز یک وعده از طرف مسئولین برای افتتاح این طرح اعلام می شود اما متأسفانه هیچکدام عملیاتی نمی شوند.
این شهروند آبدانانی گفت: عدم گازرسانی به این شهرستان 50 هزار نفری باعث بروز مشکلات بی شماری برای مردم شده است و مدم هرروز دنبال سیلندر گاز هستند.
"علی محمد احمدی" نماینده حوزه جنوب استان ایلام در اینباره گفت: کار گازرسانی به دو شهر آبدانان و دهلران از خط 6 خوزستان از سال 89 آغاز و متأسفانه بعد از گذشت 5 سال ،عملیات اجرایی آن به دلیل نظارت ضعیف و بی تفاوتی مسئولان همچنان به نتیجه نرسیدهاست.

به گزارش آبدانان خبر، شهرستان آبدانان این روزها به شهر پروژه های نیمه تمام تبدیل شده است که نمونه ی آنها  گاز رسانی ، استخرشنا، ساختمان دانشگاههای پیام نور و آزاد، مسجد جامع و سد ورگر و ... می باشد.
هنوز مردم آبدانان مجبورند سیلندر گاز به دوش بکشند و در صف های طویل نفت بایستند تا سوخت مورد نیاز خود را تهیه کنند.
"مجید عسکری" فرماندار آبدانان در آخرین اظهار نظر رسانه ای خود گفت: رفع نواقص شهرستان و ایستگاه هفت چشمه تنها بخش باقی مانده از کار این پروژه است که در حال حاضر پیمانکار در حال انجام وظیفه است.
وی ابراز امیدواری کرده بود که در هفته دولت این پروژه افتتاح شود ، اما این رویا بازهم محقق نشد و این وعده هم عملیاتی نشد.
امیدواریم در روزهای آینده افتتاح این پروژه که از آرزوهای دیرین شهروندان آبدانانی است محقق شود.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب