سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 15819
|
08:00 - 1394/05/26
نسخه چاپی

آزادگان سرافراز اسوه صبر و پایداری اند/

ثبت شکوه مقاومت بر صحیفه درخشان ایران اسلامی

ثبت شکوه مقاومت بر صحیفه درخشان ایران اسلامی
امروز مسلمانان جهان از ایثار،صبر و استقامت آزادگان الگو گرفته و در برابر تهاجمات دشمنان اسلام می ایستند.

به گزارشایلام بیداربه نقل از روشنا، آزادگان الگوهای صبر و پایداری هستند امروز مسلمان در کشورهای مختلف از همین ایثار،صبر و استقامت شهدا،جانبازان و آزادگان الگو گرفته و در برابر تهاجمات دشمنان اسلام می ایستند.

آزادگان دلاور و سر افراز با الهام از مکتب انسان ساز اسلام و سیره ائمه اطهار و با درس گرفتن از زندگی انقلابی و حماسی ساز حضرت زینب(س) که اسوه صبر و پایداری بود، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهند و شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کنند .

بی شک سال ها محرومیت این سرو قامتان تاریخ باعث شد که آنان امروز بیش از هر فرد دیگری در مسیر سبز موفقیت گام بردارند و الگو،اسوه و افتخار میهن خویش باشند.

آزادگان سرافرازی و حفظ آبروی نظام را برای کشور به ارمغان آوردند

نماینده ولی فقیه در استان ایلام در این باره معتقد است:آزادگان ما در دوران اسارت پایه های ایمان خود را قوی کردند و با خلوص و نیت به جامعه بازگشتند.

وی اظهار کرد: آرادگان نماد عزت،اقتدار و جلوه ای از غیرت مردانگی و ایستادگی برای کشور شدند.

وی گفت: آزادگان سر افراز کشورمان در زمان اسارت خود در زندان های رژیم بعثی ،دوران سخت و پرمشقتی را پشت سر گذاشتند و در مقابل دشمن،کوچکترین نرمشی از خود نشان ندادند و امنیت ،آسایش ،سرافرازی و حفظ آبروی نظام را برای کشور به ارمغان آوردند.

امام جمعه ایلام افزود: سختی ها و شکنجه های وحشیانه رژیم بعثی نتوانست هیچ گونه خللی را در روحیه و ایستادگی آزادگان سر افراز ما بوجود آورد و این غیور مردان همچون همیشه ایستادند تا پیروزی را برای انقلاب و نظام بدست آوردند.

آزادگان اسوه های صبر و مقاومت هستند

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام در این باره گفت:آزادگان اسوه های صبر و مقاومت هستند که با ایستادگی خود در برابر ظلم و تجاوز دشمنان دست رد به سینه دشمنان نظام زدند.

سلمان رستمیان بیان کرد: شهدا و ایثارگران در طول دفاع مقدس به تکلیف خود عمل کرده و امروز پرچم استقلال ایران اسلامی را در جهان به اهتزار در آوردند.

وی بیان کرد: استان ایلام در طول جنگ تحمیلی حق علیه باطل دو هزار و 600 شهید ،10 هزار جانباز و 333 آزاده را تقدیم آرمان های بلند انقلاب اسلامی کرده است .

وی تصریح کرد: مردم مرز دار استان ایلام از هیچ کوششی برای دفاع از کیان ایران اسلامی دریغ نکرده و نمی کنند بنابراین ما نیز می‌بایستی به تکلیف خود در تکریم و تجلیل از آزادگان عمل نماییم.

ما هم در پایان صبر و فداکاری آزادگان این سند های زنده تاریخ جنگ تحمیلی را می ستاییم و سالروز غرور آفرینانه و پر صلابت آن عزیزان را به میهن اسلامی گرامی می داریم.

 

انتهای پیام/ی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب