سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 15677
|
21:10 - 1394/05/17
نسخه چاپی

حاشیه نگاری ایلام بیدار از مراسم روز خبرنگار/

شعر،موسیقی،طنز،سخنرانی و دیگر هیچ

شعر،موسیقی،طنز،سخنرانی و دیگر هیچ
مراسم پاسداشت روز خبرنگار صبح امروز با حضور مسئولان محلی و خبرنگاران رسانه های مختلف استان در محل سالن ارشاد اسلامی شهر ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنرایلام بیدار،مراسم پاسداشت روز خبرنگار صبح امروز با حضور مسئولان محلی و خبرنگاران رسانه های مختلف استان در محل سالن ارشاد اسلامی شهر ایلام برگزار شد.

* سالن محل برگزاری مراسم شاهد حضور خانواده برخی از خبرنگاران بود.

* در ابتدای برنامه کلیپی بسیار تاثیرگذاراز ادای احترام استاندار ایلام و مسئولان محلی به پیشکسوتان رسانه که در قید حیات نبودند پخش گردید.

* مجری برنامه بارها با استفاده از کلماتی مانند "فضول" و "سریش" حسابی از خجالت خبرنگاران درآمد،هرچند به گفته خود وی از قبل آماده هجمه خبرنگاران بوده است.

*تربیون آزاد یکی از بخش های این مراسم بود که نماینده هایی از خبرنگاران برخی از خواسته های آنان را در این تریبیون مطرح کردند.

* کپی کردن مطالب توسط برخی از رسانه ها،عدم استقبال مسئولین از انتقاد،ضرورت حفظ جایگاه خبرنگاران،عدم پرداخت یارانه سایت های خبری،عدم دعوت برخی از رسانه ها به این مراسم از جمله موضوعاتی بود که توسط خبرنگاران منتخب در تریبون آزاد مطرح شد.

*به هم خوردن حال یکی از خانم های حاضر در مراسم به یکباره جو موجود در سالن را به هم زد،به نحوی که بعد از این رخداد شاهد خروج بیشتر خانم های حاضر در مراسم بودیم.خوشبختانه مجری مراسم اعلام کرد که حال عمومی وی خوب می باشد.

* مجری خانم مراسم برای جبران کوتاهی قد خود از وسیله ای کمک می گرفت،وی هر بار که پشت تریبون قرار می گرفت آن وسیله را زیر پای خود می گذاشت.

* با وجود اینکه بیشتر خبرنگاران از کپی شدن مطالب انتقاد می کردند اما ما شاهد اجرای موسیقی کپی هم بودیم،اجرای قطعاتی از خوانندگان معروف کشور از دیگر قسمت های برنامه بود.

* جو اجرای "استندآپ کمدین"در برنامه خندوانه به ایلام هم رسید و یکی از هنرمندان ایلامی به اجرای برنامه ای طنز گونه پرداخت،این برنامه هم کپی یکی از اجراهای طنز در خارج از کشور بود.

*رونمایی از اسناد سجلی زنده یاد "حسین الوندی" از پیشکسوتان فعالیت های رسانه ای در استان ایلام از دیگر بخش های برنامه بود.

* طولانی شدن برنامه به واسطه اجرای شعر و موسیقی باعث شد تا بخشی از مراسم بعد از اذان هم ادامه داشته باشد.

*انتخاب برگزیدگان روز خبرنگار هم از دیگر موضوعاتی بود که انتقاداتی به همراه داشت،ارسال 400 اثر و داوری آنها درکمتر از یک روز علت اصلی این انتقاد بود.

* چیدمان اصلی برگزیدگان هم نشان می داد که بیشتر رسانه های های همسو با دولت برگزیده شده اند و هیچ رسانه منتقدی جز برگزیدگان نبود. 

* صرف ناهار پایان بخش مراسم روز خبرنگار در ایلام بود.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب