سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 15608
|
07:20 - 1394/05/14
نسخه چاپی

مردم خواستار رسیدگی عاجل هستند/

قطعی 12 روزه آب شهروندان خیابان ولایت ایلام

قطعی 12 روزه آب شهروندان خیابان ولایت ایلام
تعدادی از شهروندان خیابان ولایت ایلام در خصوص قطعی آب 12 روزه این محله خواستار رسیدگی مسئولین به این مشکل اساسی هستند.

به گزارشایلام بیداربه نقل ازایلام پویا، تعدادی از شهروندان خیابان ولایت (مسجد والی) ایلام در خصوص قطعی آب 12 روزه این محله خواستار رسیدگی مسئولین به این مشکل اساسی شدند.

صفاری از شهروندان این منطقه به ایلام پویا گفت: 12 روز است که آب این منطقه قطع شده و بارهای بار با آب و فاضلاب تماس گرفتیم ولی جوابی نشنیدیم.
رشیدی از دیگر شهروندان این منطقه به ایلام پویا گفت: نامه ای را تنظیم کردیم و به آب و فاضلاب ارائه دادیم اما این مشکل مرتفع نشد.
"لطفی" شهروند دیگر منطقه خیابان ولایت به ایلام پویا گفت: البته این مشکل فقط به این خیابان ختم نمی شود و تعدادی از اقوام و فامیل ما در دیگر مناطق شهر با این مشکل روبرو هستند و باید مسئولین استان چاره ای برای این موضوع بیاندیشند.
وی ادامه داد: قطعی آب و کم شدن فشار آب در بسیاری از مناطق ایلام حتی در ماه رمضان هم وجود داشت و این مشکل همین الان هم مرتفع نشده است.
وی به قطعی آب در مناطق بانبرز، خیام، شادآباد و برخی دیگر از مناطق شهر اشاره و افزود: البته چند سالی است که نزولات جوی بسیار کاهش یافته و مردم باید صرفه جویی لازم را در این خصوص داشته باشند.
لطفی ادامه داد: آنچه که ما از مسئولین آب و فاضلاب انتظار داریم رعایت عدالت در قطعی اب مناطق شهری است، چرا باید منطقه ای هیچوقت قطعی آب نداشته باشد ولی برخی دیگر از مناطق همیشه از این نعمت بهره مند باشند؟

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب